اعلام نتایج برگزیدگان نخستین فراخوان عکس چای ایرانی ۹۸

اسامی برگزیدگان نخستین فراخوان عکس چای ایرانی سال ۹۸ اعلام شد. به گزارش باز باران خبر؛ دکتر گل محمدی دبیر فراخوان مسابقه عکس چای ایرانی گفت: در سال رونق تولید نخستین فراخوان عکس چای ایرانی به همت سازمان چای کشور و با همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور با هدف رونق تولید چای ایرانی و کارآفرینی در صنعت چای، اشتغال روستایی و زنان چای کار و چایخانه های ایرانی و… برگزار شد‌.
وی افزود: این مسابقه با استقبال خوبی مواجه شد و شرکت کنندگان آثار خود را از سراسر کشور تا پایان‌تیرماه ۹۸ به دبیرخانه فراخوان ارسال کردند‌.
گل محمدی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش دوربین حرفه ای و دوربین گوشی همراه برگزار شد اظهار داشت: در بخش دوربین حرفه ای بیش از ۱۰۰ عکس و در بخش دوربین گوشی همراه بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که در پایان اسامی و آثار برگزیدگان توسط داوران عکاس و کارشناسان سازمان چای کشور و صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور اعلام و معرفی شد.
دبیر جشنواره عکس چای ایرانی تصریح کرد: در بخش دوربین حرفه ای، ابوذر حمیدی جیرنده از شهرستان رودبار، عباس عاشوری از رشت، امید رجبی پور کشایه از رودسر و شهنام خدایاری ۴ ساله از رشت برندگان این بخش از مسابقه شناخته شدند.
وی همچنین‌ در بخش دوربین گوشی همراه نیز خاطرنشان کرد: محمد قرباندوست لپوندانی از رشت، یاسر جورعشوری از تنکابن، عزیزاله کیومرثی از لاهیجان، علیرضا جمالی قلعه رودخانی از فومن‌، سپیده صیادی از لاهیجان، اکبر باشلقی فومنی از فومن و حمید شعبانی از رودسر برندگان این بخش از مسابقه معرفی شدند.
همچنین عکس ارسالی محمد آهنگر از اهواز نیز شایسه تقدیر شناخته شد.
گفتنی است برگزیدگان این فراخوان مهرماه ۹۸ طی مراسمی همزمان با پایان‌فصل بهره برداری با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر می شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3191

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: