برای تکمیل خطوط انتقال و احداث فاز اول تصفیه خانه تالش به اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان نیاز است

جلسه بررسی مشکلات، نیازها و پیگیری مصوبات قبلی با حضور مدیران عامل آبفاو آبفارگیلان، فرماندار و معاونین، معاونین آب وفاضلاب شهری و روستایی، بخشداران و شهرداران شهرهای اسالم، تالش، لیسار، حویق و چوبر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از دیارمیرزا، با هدف بررسی مشکلات، نیازها و پیگیری مصوبات پیشین مربوط به حوزه آبفا جلسه ای در فرمانداری شهرستان تالش برگزار شد.

جلسه بررسی مشکلات، نیازها و پیگیری مصوبات قبلی با حضور مدیران عامل آبفا و آبفار گیلان، فرماندار و معاونین، معاونین آب وفاضلاب شهری و روستایی، بخشداران و شهرداران شهرهای اسالم، تالش، لیسار، حویق و چوبر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تاکید بر اینکه اکثر بندهای مصوبات قبلی درحال پیگیری و اجراست، گفت: برای اجرای خطوط انتقال فاضلاب شهرک بسیجیان و مناطق مجاور آن، تکمیل خطوط انتقال و احداث فاز اول تصفیه خانه تالش به اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومن نیاز است که با توجه به مصوبات سفرمدیر عامل آب و فاضلاب کشور مبلغ ۶ میلیارد تومان برای فاز اول این پروژه، شامل شبکه جمع آوری شهرک فجر بسیجیان و اتصال آن به خط انتقال، تکمیل خط انتقال و خرید پکیج های تصفیه خانه منظور شده است.

وی یادآور شد: شرکت آبفای گیلان در حال پیگیری جذب و تخصیص اعتبار است و در حال حاضر طرح و برآورد شبکه داخلی شهرک در حال تهیه و درخواست کالا و خرید پکیج تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز نیز آماده شده که پس از ابلاغِ تخصیص، اقدام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در خصوص مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی شهر اسالم و با توجه به اینکه پس از سفر مدیر عامل آب و فاضلاب کشور مقرر گردید مبلغ چهار و نیم میلیارد ریال از محل تنش آبی در اختیار آب وفاضلاب استان گیلان قرار گیرد، برآورد پروژه انجام شده و به زودی پس از تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص، مناقصه مخزن شهر اسالم نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب شورای عالی اداری کشور مبنی بر اجرای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب، یادآور شد: با اجرای این مصوبه تا پایان سال از این پس پروژه های آب و فاضلاب یکپارچه اجرا خواهند شد.

گفتنی است مهدوی فرماندار شهرستان تالش نیز ضمن تشکر از حاضرین در جلسه از پیگیری و اجرای مصوبات جلسات قبلی توسط شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قدردانی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6267

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: