باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدا و سیمای مرکز گیلان افتتاح شد


باز باران خبر/ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدا و سیمای مرکز گیلان امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و رسانه ملی افتتاح شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدا و سیمای مرکز گیلان که بزرگترین باشگاه در بین مراکز ۳۴ گانه رسانه ملی است با حضور رسول فرخی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت،  جبار کوچکی نژاد نماینده رشت ، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا ، علی فتح الهی فرماندار رشت ، ابوالفضل سبحانی مدیرکل امور رفاهی و اجتماعی  رسانه ملی، جمعی از معاونان و مدیران رسانه استانی و همچنین جمعی از مسئولان ورزشی استان افتتاح شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه این باشگاه جزو بزرگترین  و مدرن ترین مجموعه های بدنسازی در کل مراکز استانی رسانه ملی است گفت: فعالیت کارکنان صداوسیما پر استرس است و برای اینکه کمی از این استرس ها کم کنیم تصمیم گرفتیم یک مجموعه ورزشی بسیار خوب و مدرن برای خانواده صداوسیمای مرکز گیلان ایجاد کنیم تا در کنار کارهای تولیدی و استرس های ناشی از آن ساعاتی را ورزش کنند تا آمادگی بیشتری برای انجام کار داشته باشند.
محمد باقر باقرزاده ابراز امیدواری کرد در آینده تجهیزات رشته های ورزشی دیگر هم در صدا و سیمای مرکز گیلان راه اندازی شود.
مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صداوسیما هم در این مراسم گفت: یکی از عوامل مهم برای بدست آمدن سلامتی جسم و روح ورزش است که خوشبختانه رئیس رسانه ملی و معاون اداری – مالی ایشان بر توسعه فضاهای ورزشی تاکید دارند و در همین زمینه، مراکز استانی سازمان صداوسیما به باشگاه های مجهز می شود. 
ابوالفضل سبحانی افزود : تا کنون در ۱۰مرکز استانی صدا و سیما باشگاه ها و تجهیزات ورزشی راه اندازی شده است و تا امسال بعد از خراسان رضوی و قم،  گیلان سومین مرکزی است که باشگاه ورزشی آن افتتاح شد.

وی در خصوص تجهیزات استفاده شده در باشگاه های بدنسازی صداوسیما تصریح کرد: تجهیزاتی که در باشگاه های بدنسازی استفاده شده به جز تجهیزات هوازی بقیه  تجهزات تولید داخل است.
رسول فرخی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت نقش گسترش ورزش را در شور و نشاط همه اقشار به ویژه جوانان مهم دانست و گفت : صداوسیمای مرکز گیلان اقدامی بسیار مهم و ارزنده در راستای تحقق این امر انجام داده است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان هم در مراسم افتتاح باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به افزایش سرانه فضاهای ورزشی در گیلان گفت : با وجود مشکلات اقتصادی در ۴ سال اخیر ۷۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده است.
مریم بخشی در پایان از توجه سازمان صدا و سیما به مقوله ورزش و فراهم کردن محیط استاندارد و مدرن ورزشی برای کارکنانش تشکر کرد.
دانیال خاتمی رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی گیلان نیز با اشاره به امکانات و تجهیزات خوب و پیشرفته سالن ورزشی بدن سازی صدا و سیمای مرکز  گیلان گفت : از مربیان مجرب این رشته ورزشی در این مجموعه استفاده خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17814

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: