«عشق‌نامه» در رشت به تماشا گذاشته می‌شود

عشق نامه در رشت به تماشا گذاشته می شود

نمایشگاه آثار خوشنویسی عباس علی‌محمدپور و آرمین ملکی با عنوان «عشق‌نامه» از ۱۴ تا ۱۹ دی‌ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نمایشگاه آثار خوشنویسی عباس علیمحمدپور و آرمین ملکی با عنوان «عشق نامه» با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری مکتبخانه میر عماد از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ دی ماه ۹۸ صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر در ابعاد ۴۰ در ۶۰ و ۵۰ در ۷۰ با موضوع جملات کوتاه از امامان و اشعار شاعران بزرگ ایران از جمله حافظ و سعدی با خط نستعلیق می باشد.

عباس علیمحمدپور دبیر آموزش و پرورش منطقه سنگر دارنده مدرک فوق ممتاز خط نستعلیق و ممتاز خط شکسته ، مدت ۱۹ سال زیر نظر اساتیدی چون استاد رحمان نژاد و استاد حبیب زاده در رشته هنری خوشنویسی مشغول به فعالیت بوده و از سال ۱۳۸۴تا اکنون در کانون شهید قدس خواه سنگر و موسسه فرهنگی قرآنی مکتب نور سنگر مشغول به تدریس می باشد. از دیگر فعالیتهای عباس علیمحمدپور می توان به شرکت در نمایشگاه گروهی با عنوان کلک نور در بهمن ماه سال ۹۷ در شهرستان فومن و شرکت در مراسم مشق نور در شبهای قدر به همراه خوشنویسان استان گیلان نام برد.

آرمین ملکی دیگر هنرمند این نمایشگاه به مدت ۵ سال مشغول فراگیری و آموزش خوشنویسی بوده و دارای گواهینامه ممتاز خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران می باشد که خوشنویسی را زیر نظر اساتیدی همچون استاد رحمان نژاد و استاد فلاح فرا گرفته است. وی در نمایشگاه گروهی خوشنویسی کلک نور شهرستان فومن در سال ۹۷ نیز شرکت نموده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6483

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: