آموزه‌های اخلاقی و خصایص جوانمردی وایثار با توسعه ورزش های زور خانه ای متبلور می شود

باز باران خبر/ به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ششمین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان استان گیلان- انتخابی کشوری با عنوان ” مرد میدان، رخصت ” با حضور مسئولین استان، هیات ورزش های زورخانه ای، بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی استان همزمان با سراسر کشور در زندان مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای گیلان، مراسم افتتاحیه توسط ریاست سازمان زندانهای کشور جناب اقای حاج محمدی بطور همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در حاشیه این مسابقات ضمن گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز بسیج ورزشکاران گفت: توسعه دوستی و تعامل همراه با آموزه‌های دینی از اهداف ما برای گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است که نهادش در فرهنگ و در اخلاق مداری است.

وی همچنین افزود: آموزه‌های اخلاقی و خصایص جوانمردی وایثار با توسعه ورزش های زور خانه ایی تبلور می کند.

محمدی اصل ضمن تشکر از همه مسئولین، مربیان ، دست اندرکاران و همکاران این برنامه گفت: باید با تمام سعی و تلاش بتوانیم ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را نهادینه کنیم؛ چرا که مددجویان با اجرای این ورزش به تزکیه نفس می پردازند.

مدیر کل زندانهای گیلان ضمن تقدیراز پیشکسوتان ورزش زورخانه ای گیلان و زندانیان فعال در این رشته از احداث سومین زورخانه در اردوگاه کاردرمانی حویق در ماه های اینده خبر داد.

در این مراسم در راستای طرح نذر هشتم تعداد۸ نفر زندانی با حمایت گروه های جهادی، خیرین و تلاش همکاران مددکار زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است در برنامه طرح نذر هشتم در سال جدید تا به امروز بیش از ۱۷۰ نفر آزاد شدند و این روند ادامه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20026

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: