یک دوره کلاس آموزشی قوانین داوری کیک بوکسینگ در رشت

یک دوره کلاس آموزشی قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ با حضور ورزشکاران، فایترها، داوران و مربیان در رشت برپا می شود.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان؛ یک دوره کلاس آموزشی قوانین داوری کیک بوکسینگ به همت هیات ورزش های رزمی گیلان ویژه آقایان و بانوان برگزار می شود.
رییس کمیته داوران هیات ورزش های رزمی گیلان در این خصوص گفت: این دوره آموزشی برای اولین بار در سطح کشور و به منظور به روز شدن دانش و شناخت پنل اصلی داوری رشته کیک بوکسینگ تشکیل می گردد.
محمود نیک سیمایی افزود: این برنامه آموزشی چهارم مرداد ماه در سالن مهمانسرای المپیک ورزشگاه عضدی رشت برپا و توسط استاد محمد بهرام جودری مدرس بین المللی فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران تدریس می گردد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره ها با هدف شفاف سازی و ارتقای سطح علمی فایترها و اساتید از مقررات و قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ می باشد تا در رویدادها و مسابقات شاهد اعتراضات کمتری باشیم.
استاد نیک سیمایی تصریح کرد: شرکت در این دوره بدون محدودیت سنی برای داوران، مربیان و ورزشکاران استان گیلان آزاد می باشد.
رییس کمیته داوران هیات ورزش های رزمی استان گیلان همچنین در ادامه اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دوره به همراه یک قطعه عکس، یک برگ فتوکپی کارت ملی و واریز مبلغ ۴۰ هزار تومان ثبت نام کنند.
نیک سیمایی یادآور شد: به کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه بازآموزی داوری از سوی هیات ورزش های رزمی استان گیلان اعطا خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان، ورزشکاران و فایترها جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۵ الی ۷ عصر با شماره ۳۲۱۱۴۴۴۱ دفتر هیات رزمی استان و یا با شماره تماس ۰۹۱۱۵۵۰۳۳۹۷ استاد محمود نیک سیمایی رییس کمیته داوران هیات رزمی استان گیلان تماس حاصل فرمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2631

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: