مدیر کل صمت گیلان خبرداد:

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی برای تولید کولر گازی و رادیاتور در گیلان/کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی داخلی تحسین برانگیز است

 

باز باران خبر/ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در زمینه تولید انواع کولر گازی و رادیاتور به ارزش۳۰۰ میلیارد تومان در رشت سرمایه گذاری شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن بازدید از خطوط تولید جدید شرکت ایران رادیاتور اظهار داشت: کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی گیلانی تحسین برانگیز است و قابل رقابت با محصولات خارجی می‌باشد.

 

وی با گلایه از اینکه برخی تبلیغات منفی علیه محصولات داخلی وجود دارد، افزود: خوشبختانه محصولات صاحب نام گیلانی امتحان خود را پس داده است و انتظار می‌رود از محصولات چنین شرکت‌های با سابقه و معتبر از سوی مردم حمایت شود.

 

مدیر کل صمت گیلان اضافه نمود: وجود کالاهای قاچاق ضربه جدی به محصولات و تولیدات داخل وارد می‌کنند هرچند سامانه جامع تجارت جهت رهگیری این کالاها می باشد و تا حد زیادی موفق بوده و با این همه این اوصاف به عنوان مثال محصول کولر گازی این شرکت از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات قاچاق خارجی رقابت دارد باز هم از وجود کالای غیرمجاز و قاچاق آسیب می بیند.

 

تیمور پورحیدری طی بازدید از خط تولید کولر گازی افزود: محصول جدید این شرکت یعنی کولر گازی ایستاده در ظرفیت‌های ۳۶، ۴۸ و ۶۰ هزار در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد و هم اکنون انواع مشعل های صنعتی را نیز در حال تولید دارد.

 

مدیر کل صمت گیلان با گلایه برخورد برخی نهادها در مواجهه با چنین شرکت‌های بزرگی تصریح کرد: فعالیت و پویایی شرکت‌های بزرگی همچون ایران رادیاتور؛ ضامن فعالیت سایر شرکت‌ها می‌تواند باشد به عنوان مثال یک شرکت با ۷۰ نفر اشتغال یکی از قطعات پکیج دیواری را تولید می‌نماید و شرکت دیگر ۴۰ درصد ظرفیت تولید خود را به تولید برخی محصولات پلاستیکی این شرکت اختصاص داده است و همچنین ۵ شرکت کارتن سازی و یک شرکت پالت سازی محصولات خود را به ایران رادیاتور جهت بسته‌بندی محصولات آن ارسال می‌کنند.

 

دکتر پورحیدری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت ایران رادیاتور با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان از سال گذشته آغاز گردیده است و در چند ماه آینده شاهد راه اندازی طرح توسعه این طرح جدید با اشتغال ۱۰۰ نفری خواهیم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: