استفاده از بخاری در مهدها و پیش دبستانی ها ممنوع شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: استفاده از بخاری در مدارس ممنوع است و لذا باید در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها هم استاندارهای مدارس رعایت شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، جبار کوچکی نژاد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، با بیان اینکه براساس اسناد بالادستی آموزش و پرورش متولی آموزش پیش دبستانی در مناطق دو زبانه و محروم است، اظها کرد: سرفصل های دروس و مطالب ارائه شده در مراکز بهزیستی حتما باید با هماهنگی آموزش و پرورش باشد.

وی آتش گرفتن یک پیش دبستانی در کشور و آسیب دیدن نوآموزان را موجب ایجاد التهاب در مردم دانست و عنوان کرد: استفاده از بخاری در مدارس ممنوع است و لذا باید در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها هم استاندارهای مدارس رعایت شود.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، آموزش در سنین کودکی را بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: باید از بهزیستی درخصوص مهدهای کودک و پیش دبستانی ها حمایت شود؛ البته دولت نمی تواند معافیت مالیاتی برای پیش دبستانی ها داشته باشد و مجلس باید این قانون را تصویب کند.

کوچکی نژاد، تبصره ۱۹ را یکی از محورهای اصل ۴۴ قانون اساسی دانست و عنوان کرد: مجلس هر ساله بر این قانون تاکید دارد و تبصره ۱۹ در بودجه سال های ۹۶،۹۷ و ۹۸ تکرار شده است. همچنین ۱۰ درصد منابع تملک را به یارانه سود تسهیلات و وجوه اداره شده ویژه بخش خصوصی تخصیص دادیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه گیلان، خاطرنشن کرد: می توانیم منطقه آزاد انزلی را با الحاق فرودگاه و شهرک صنعتی رشت توسعه دهیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31890

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: