بازدید مهندس عاطفی، شهردار بندر کیاشهر از کارخانه زباله‌سوز نوشهر

   باز باران خبر :  مهندس مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر برای بررسی مراحل احداث کارخانه امحاء پسماند مقیاس کوچک‌ از روند فعالیت زباله‌سوز و نیروگاه تبدیل انرژی نوشهر بازدید به‌عمل آورد. 

  به گزارش روابط عمومی شهرداری کیاشهر در این بازدید، بهروز امامی مدیر عامل شرکت «تی‌تی‌اس» احداث‌کننده مجموعه دستگاه‌های امحاء زباله در ایران توضیحاتی در مورد نحوه کارکرد دستگاه‌ها و بخش‌های فعال در کارخانه نوشهر (نوار تفکیک، درایر، زباله‌سوز و تصفیه شیرابه در حال احداث) پرداخت.   در ادامه این بازدید نیز مدیر نیروگاه تبدیل پسماند به برق نوشهر نیز روند فعالیت و تبدیل زباله به انرژی الکتریکی را تشریح کرد.  

همچنین مهندس عاطفی، شهردار کیاشهر نیز ضمن توضیح فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در مقوله مدیریت پسماند گفت: این بازدید به‌جهت بررسی بهترین راهکارها و تحقیق و پژوهش صورت گرفته است. 

وی افزود: در حال حاضر زباله روزانه بندر کیاشهر ۲۰ تن است که با برنامه‌های آموزشی که شهرداری در محلات و بصورت خانه‌به‌خانه به اجرا در آورده، حدود ۵ تا ۶ درصد آن با تفکیک از مبدا مدیریت می‌شود و با برنامه‌ریزی جهت تفکیک در محل دپو و بهره‌گیری از دستگاه‌ درایر (خشک‌کننده زباله به جهت کم کردن حجم و از بین بردن شیرابه‌های مضر) بخش اعظمی از چالش پسماند در این شهر بندری برطرف می‌شود.   گفتنی است شهردار کیاشهر ضمن اعلام اینکه برنامه نشست‌های آینده در محل شهرداری بندر کیاشهر هم تدوین شده، تصریح کرد؛ مدیریت پسماند از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. 

  شایان ذکر است در پایان نیز نشستی به منظور طرح برنامه‌های آتی برگزار شد و هر دو طرف بر ادامه جلسات و مذاکرات در آینده تاکید کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27962

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: