با کارگاه حقوق کودک “هیس” ممنوع می شود

دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک اولین کارگاه یک روزه حقوق کودک را با عنوان “هیس ممنوع” برای کودکان لاهیجان برگزار می کند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، اولین کارگاه یک روزه حقوق کودک با عنوان «هیس ممنوع» روز سه شنبه پانزدهم مرداد ٩٨ ساعت ١٩ در سالن اجتماعات این اداره  برگزار می شود.

نگارنادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان که دبیری کمیته آموزش و اطلاع رسانی  کنوانسیون حقوق کودک شهرستان را نیز بر عهده دارد در تبیین اهداف این کارگاه گفت: این اداره بر آن است منطبق با برخی مفاد معاهده بین المللی کنوانسیون حقوق کودک و موازین قانونی و شرعی جمهوری اسلامی”اولین کارگاه یکروزه حقوق کودک”را به عنوان  گامی نو در آموزش حقوق کودکان برای کودکان؛همراه با آموزش قوانین حمایت گر کودک  واجرای برنامه های هنری برای  پایه های  تحصیلی چهارم تا ششم دبستان برگزار کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به معضل کودک آزاری  افزود:  در این کارگاه  سعی برآن است تا به کودکان آگاهی لازم در خصوص مباحث کودک آزاری از جمله قرار دادن کودک در مکان های ترسناک؛ تنها گذاشتن در  منزل ،اخراج و طرد ؛ مسخره کردن و ایجاد حس حقارت، اجازه گریه نداشتن و کنترل احساسات کودک و… داده شود.

در این کارگاه الهام چایچی نصرتی کارشناس فقه و مبانی حقوق  به عنوان مربی آموزش حقوق کودک ؛ فاطمه علی پرست به عنوان مربی نمایش کودک؛ نیلوفر امیدی به عنوان مربی ادبیات کودک و منیژه صفری به عنوان مربی موسیقی کودک مشارکت دارند.

نادری در ادامه افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره  می توانند از تاریخ  دوم تا چهاردهم مردادماه٩٨ جهت ثبت نام به واحد هنری  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان مراجعه کنند ، یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴٢٣٣۵٢٨٣-۴٢٣٣٢١٠٣ تماس حاصل نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2918

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: