۴۶۵ خبرنگار گیلان تجلیل می شوند

به گزارش باز باران‌خبر، فیروز فاضلی در جلسه شورای اداری استان در رشت اظهار داشت: امسال به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که از سال ۸۰ به طور مستمر در استان برگزار می شود، خبرنگاران رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری ، عکاسان ، خبرنگار ان ازاد و خبرنگاران ورزشی تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم با محوریت خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل فعال مطبوعات برگزار می‌شود،تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم ۱۶ مرداد ماه در رشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقدیر از ۱۰۴ نفر اعضای خانه مطبوعات به عنوان یکی از اولویت‌های تجلیل امسال در گیلان است ؛ ضمن اینکه تجلیل از خانواده شهدای رسانه گیلان، شهیدان اسحاقی، اخوان و ثابت‌قدم یکی از ویژه برنامه‌های روز خبرنگار در رشت است.

به گفته فاضلی ؛ علاوه بر اینکه حضور مهمانان کشوری از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برنامه‌ریزی شده ، شرکت مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور جزو برنامه ها ی گرامیداشت روز خبرنگار در رشت است.

گفتنی است استان گیلان، ۲۱۳ نشریه مکتوب و ۱۵۸ پایگاه خبری و تحلیلی مجوزدار دارد.

هفدهم مردادماه مصادف با شهادت شهید محمود صارمی در افغانستان به همراه ۹ دیپلمات ایرانی و به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2865

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: