کارگاه آموزشی راهکارهای استخدام و کاریابی توسط موسسه کاریابی بین المللی تندکار در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد

باز باران خبر/ همایش کارگاه آموزشی راهکارهای استخدام و کاریابی روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۷ با هدف بررسی راهکارهای موفقیت در استخدام و کاریابی و به همت موسسه کاریابی بین‌المللی تندکار با همکاری مدیریت فن آوری و کارآفرینی دانشگاه گیلان برگزار گردید.
موسسه کاریابی تندکار از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده و در عرصه ی مشاوره و خدمات کارآفرینی با نام رایمند مدیران پویا و در عرصه ی کاریابی بین المللی با نام موسسه ی کاریابی بین اللمللی تندکار مشغول به فعالیت است .
این موسسه طی ۷ سال گذشته به بیش از ۵۰۰۰ نفر خدمات مشاوره شغلی و کارآفرینی در عرصه ی داخلی و بین المللی ارائه داده است.

سخنرانان کارگاه دکتر هدیه تندکار دکترای مدیریت منابع انسانی مدیر کاریابی بین المللی تندکار و مدیر عامل شرکت رایمند مدیران پویا و دکتر محسن یوسفی پارسا دکترای کارافرینی و رییس هیئت مدیره ی شرکت رایمند مدیران پویا بودند.

برنامه با سخنرانی دکتر محسن یوسفی پارسا با موضوع مسیر زندگی شغلی آغاز شد.
وی افزود اشتغال در سال‌های اخیر سخت تر شده است. سپس به چرخه پیش بینی موفقیت شامل علاقه، استعداد، مهارت و آموزش اشاره کرد.
در ادامه به انواع هوش و انواع ردش‌های اشتغال از جمله کارمندی، کارآفرینی، خویش فرمایی پرداختند. و در نهایت چرخ زندگی را شامل کار و درآمد، سلامتی، ارتباطات، خانواده ، سرگرمی، یادگیری و رشد و معنویت دانستند و به ایجاد تعادل در آن تاکید کردند.

در ادامه همایش، خانم دکتر هدیه تندکار با مضمون راهکارهای موفقیت در اشتغال و کاریابی سخنرانی داشتند.
وی در این کارگاه به راه‌های جستجوی آنلاین و آفلاین شغل اشاره کرد. سپس به روش‌های رزومه نویسی و ارائه نمونه های موفق نگارش رزومه پرداخت.
وی افزود رزومه ویترین شما برای جذب کارفرماست.
دکتر هدیه تندکار در ادامه از چگونگی موفقیت در مصاحبه شغلی و سوالات پرتکرار کارفرمایان در مصاحبه و چگونگی حضور در این جلسه را مطرح کرد.
وی همچنین از سایر مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در کاریابی از جمله مهارت نامه نگاری، مهارت‌های دیجیتال و مهارت‌های ارتباطی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

گفتنی است، در این همایش معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان دکتر علی رضا نصرتی حضور داشتند.

دکتر نصرتی در پایان همایش ضمن تشکر از تلاش‌های خانم دکتر تندکار مدیر موسسه کاریابی بین المللی تندکار به اهمیت فعالیت کاریابی‌ها و برگزاری مراسمی این چنین جهت ارتقای سطح اشتغال و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای بازار کار تقدیر کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30734

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: