«دنیای رنگی رنگی» در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای رنگی رنگی» از لاهیجان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان،؛ نمایش “دنیای رنگی رنگی” به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم کاری از گروه همزاد لاهیجان برای گروه سنی خردسال می باشد که در بخش مسابقه (تئاتر خردسال) بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.این نمایش به کودکان می آموزد هر فصل دارای چه رنگهایی ست و زیبایی دنیای اطراف ما بخاطر کنار هم چیده شدن رنگ هاست.

نمایش “دنیای رنگی رنگی” با عروسک و چمدان اجرا می‌شود،موسیقی در این تئاتر به‌صورت انتخابی است که متناسب با هر فصل و رنگ‌های آن انتخاب شده است و با بازیگری و عروسک‌گردانی امیر تنها اجرا می‌شود و انتخاب موسیقی نیز توسط محمد نیازی انجام شده است. طراحی عروسک و دکور نیز توسط امیر تنها و سمیه منجم صورت گرفته است.

سمیه منجم دانش آموخته رشته گرافیک است که از سال٨۲ فعالیت در زمینه گرافیک و دیگر زمینه های هنری را آغاز کرده است و همچنین چند سالی ست علاوه بر گرافیک در کنار همسرش امیر تنها به فعالیت در زمینه طراحی صحنه، طراحی و ساخت عروسک و دیگر فعالیت های مربوط به تئاتر پرداخته است. کسب رتبه اول نویسندگی در بخش خردسال بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از موفقیتهای او می باشد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4682

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: