انتخاب یک پژوهشگر گیلانی بعنوان دستیارسردبیر در نشریات اسپرینگر نیچر

 

بازباران خبر: حامد کیومرثی، پژوهشگر گیلانی بعنوان دستیار سردبیر در نشریات اسپرینگر نیچر برگزیده شد.

بی‌تردید پیمودن مسیر پیشرفت بدون شکل‌گیری تعامل مناسب با فضاهای علمی و تحقیقاتی جهان ممکن نیست. اما این روزها خبر انتخاب یک پژوهشگر گیلانی در سِمتِ دستیاری سردبیر در نشریات اسپرینگر نیچر می‌تواند  پنجره‌ای نو برای  پررنگ شدن حضور علمی و تحقیقاتی محققان گیلانی به ویژه در عرصه‌ دانش زیست‌شناسی باشد.

کیومرثی، پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان و دستیار سردبیر وعضو هیات تحریریه  نشریات اسپرینگر نیچر (محیط زیست، زیست شناسی و  تغذیه)  در همین ارتباط گفت: مرکزیت انتشارات اسپرینگر در شهر نیویورک امریکا قرار دارد و نشریاتی که بنده به طور مستقیم با آنها همکاری می‌کنم متعلق به کشورهای امریکا، انگلستان و هلند است.

وی با بیان این که  اخیرا بعنوان عضو هیات تحریریه‌ نشریه شیوه‌های بیولوژیکی انتخاب شده‌ام،  اظهار داشت: این نشریه در فهرست نشریات برتر علمی جهان قرار دارد و  کلیه همکاران این نشریه به جز اینجانب و ۳ نفر دیگر از کشورهای اروپایی، امریکا و استرالیا هستند.

وی  یادآور شد: از زمان همکاری با انتشارات اسپرینگر، توفیق داشته‌ام که همکاران زیادی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و استان گیلان  را بعنوان داور به تیم علمی انتشارات دعوت کنم.

این پژ هشگر گیلانی در پایان خاطرنشان کرد:  نشریه‌ شیوه‌های بیولوژیکی یکی از نشریات برتر دنیا در زمینه‌ی علم زیست‌شناسی محسوب می‌شود و خوشحالم که نماینده‌ کشور عزیزم  در یک جامعه‌ بین‌المللی هستم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33735

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: