آیین افتتاح سریال خانواده روشن برگزار شد

باز باران خبر/ مراسم افتتاحیه سریال خانواده روشن محصول جدید شبکه باران به تهیه کنندگی ‌و کارگردانی علی حلوی و نویسندگی علیرضا مهربان در مجموعه گنجینه فرش خزر برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر؛ در این مراسم که با حضور هنرمندان سریال برگزار شد، مهندس هودنه مدیر مجموعه گنجینه فرش خزر و علیرضا تاج شهرستانی (عضو شورای اسلامی رشت) نیز حضور داشتند.
علی حلوی تهیه کننده و کارگردان سریال خانواده روشن در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان و مهمانان حاضر بیان کرد: در سالهای گذشته که پنج فصل سریال جایزه را کار کردیم با استقبالی فراتر از حد انتظارمان مواجه شدیم. این اتفاق به سادگی ممکن نبود و بخش زیادی از این موفقیت ها، به دلیل حمایت های یک مجموعه خوب به اسم گنجینه فرش خزر است. چرا که کار کردن سربال هایی به این شکل، بدون حمایت های اقتصادی ممکن نیست. جایزه اولین سریالی بود که با حمایت یک اسپانسر ساخته می شد و استقبال مردم به حدی بود که تا پنج فصل ادامه پیدا کرد‌. در جریان جایزه اتفاقات متعددی مانند سفر به هندوستان را داشتیم. ما اولین گروه در سریال های داستانی شهرستان ها بودیم که برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی به خارج از کشور سفر کردیم و این اتفاق قابل توجهی بود.
وی افزود: حتی در ایامی که اوج کرونا را شاهد بودیم و همه فروشگاه‌ها و واحدهای اقتصادی تعطیل بود، باز هم حمایت های گنجینه فرش خزر ادامه پیدا کرد که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، این اتفاق بسیار قابل تقدیر است.
وی در ادامه به سریال خانواده روشن اشاره کرد و افزود: این سریال با طرح و متنی از علیرضا مهربان که از نویسنده های خوب و با سابقه استان هستند کار می شود و ما با همفکری هم، بارها متن سریال را بازنویسی کردیم.
فضای طنز این سریال کمی با جایزه متفاوت است. لوکیشن های جدیدی در نظر گرفته شده و امیدوارم مخاطب آن را بپسندد. مردم فهیم گیلان بدانند هنرمندان علیرغم تمام کمبودهای مالی، با تمام توانشان تلاش می کنند لحظات خوبی را برای مخاطبین فراهم کنند.
کارگردان خانواده روشن با بیان اینکه امیدآفرینی و افزایش نشاط در جامعه از اهداف اصلی ساخت سریال های اینچنینی است اظهار امیدواری کرد این سریال نیز مانند جایزه مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.
مهندس هودنه مدیر مجموعه گنجینه فرش خزر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی حلوی و گروه سریال خانواده روشن بیان کرد: خدا را شاکرم که پنج فصل سریال جایزه به خوبی به پایان رسید و اکنون سریال جدیدی در حال تولید است. علی حلوی کارگردان بسیار خلاق و پرتلاشی است و زحمات وی برای پرورش نسل جدید هنرمندان ستودنی است.
وی ادامه داد: هنرمندان خوب و جوانی در هنر گیلان وجود دارند که باید از آنها حمایت شود. من همه این عزیزان را مانند فرزندانم دوست دارم. معتقدم استعداد و پتانسیل بالایی در آنها وجود دارد که پیشرفت کنند.
هودنه خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان استان نیت اصلی سرمایه گذاری در این سریال ها است.تبلیعات هدف اصلی ما نیست و حتی در دورانی که بخاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل بودیم، ما در کنار هنرمندان بودیم و تغییری در رویکرد ما ایجاد نشد. به شخصه اعتقاد دارم شاد کردن مردم، بیشتر از هرچیزی ارزش بیشتری دارد.
علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم گفت: به علی حلوی و عوامل سریال تبریک می گویم و از مهندس هودنه که همیشه حامی هنرمندان هستند سپاسگزارم.
وی افزود: بسیار نیکوست که در آثار شبکه استانی جاذبه های رشت و گیلان بیشتر دیده شود و مجموعه شورا و سازمان فرهنگی شهرداری رشت این آمادگی را دارد که حمایت های لازم از هنرمندان انجام شود.
شایان ذکر است محمدرسول حقدوست، شیرین محسنی، صالح اصغری و محمدتقی لون آمیز از دیگر بازیگران این سریال نیز، دقایقی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.


گزارش: اکبر حیدرپور-عکس: مهرداد گرامی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22726

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: