تمدید مهلت ثبت‌نام وام کرونا

افزون بر ۵ میلیارد تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر گیلان پرداخت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام وام کرونا در سامانه اینترنتی کارا، گفت: تاکنون افزون بر پنج میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر گیلان پرداخت شده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، گفت: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کرونا برای صاحبان کسب و کارها در رسته‌های مشمول تمدید شده است.

وی اظهار داشت: افراد و واحدهای کارگاهی رسمی (دارای کارکنان بیمه شده) تا ۱۵ شهریور و شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری بدون کد کارگاهی بیمه (غیر رسمی) تا پایان شهریورماه جاری مهلت دارند در سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر استان برای ثبت‌نام در این سامانه و تکمیل اطلاعات، اعلام کرد: تا صبح امروز، ۹۲۷ فقره پرونده از بالغ بر هزار و پانصد نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان در سامانه کارا ثبت‌نام شده است.

فاضلی افزود: از این تعداد، ۴۰۸ پرونده خویش‌فرما، ۱۳۶ پرونده کارگاه رسمی و ۳۸۳ پرونده غیر رسمی (فاقد بیمه) بوده است.

وی، تسهیلات درخواستی اصحاب فرهنگ و هنر استان در این سامانه را ۱۹ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون پنج میلیارد و ۸۱ میلیون ریال تسهیلات به این متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این تسهیلات به جهت جبران خسارت‌های وارده به کسب و کارهای این بخش ناشی از محدودیت‏‌ها و بیکاری‏‌های تحمیلی مستمر از کرونا است از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12419

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: