فراخوان ارسال اثر برای سه نمایشگاه هنری

فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌های گروهی پوستر «رسمینه»، تصویرسازی «ترسیم» و عکاسی «لحظه» به‌صورت جداگانه توسط گروه هنری «رسم» صادر شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بر اساس فراخوان‌های صادر شده؛ ظرفیت این نمایشگاه‌ها محدود است و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه امسال است که این زمان تمدید نخواهد شد.

شرایط سنی شرکت در این نمایشگاه‌ها آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آثار وجود ندارد. تکنیک آثار نیز آزاد است و هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند و هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر یک میلیون ریال است.

ابعاد آثار پوستر ۵۰ در ۷۰ و ابعاد آثار تصویرسازی و عکاسی ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب یا شاسی، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده می‌باشد و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت.

نمایشگاه گروهی پوستر «رسمینه» همزمان با روز جهانی گرافیک از ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ترسیم» ۶ الی ۱۲ اردیبهشت و نمایشگاه گروهی عکاسی «لحظه» ۱۳ الی ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده (۱۳۹۹) در نگارخانه سروستان کرمان برگزار خواهند شد.

این نمایشگاه‌ها توسط گروه هنری «رسم» و با نمایشگاه گردانی زینب‌السادات حسینی‌نسب و سمیرا صفاری برگزار، و به شرکت کنندگانی که آثارشان به‌نمایش گذاشته می‌شود گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۶۴۶۵۸۸۱ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس حاصل نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6773

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: