لزوم توجه به پرورش دانش‌آموزان در کنار انتقال دانش

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امر پرورش دانش‌آموزان در کنار انتقال دانش، گفت: با انتقال فرهنگ‌های بومی و محلی می توان موجبات نشاط اجتماعی، پویایی نسل ها و نیز حفظ میراث معنوی را فراهم کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در راستای اجرای بخشنامه حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به شهرستان املش سفر کرد .

مهندس کیمیا تنهایی در مراسم  آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه نرجسیه شهرستان املش ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت خوبی برای قدردانی از جانفشانی شهیدان و ایثارگران است .

وی با تاکید بر لزوم توجه به امر پرورش دانش‌آموزان در کنار انتقال دانش، گفت : لازم است تا استعداد و توانمندی های دانش آموزان را پرورش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ادامه با تاکید بر اجرای فعالیت های فرهنگی در مدارس، تصریح کرد : با انتقال فرهنگ‌های بومی و محلی می توان موجبات نشاط اجتماعی، پویایی نسل ها و نیز حفظ میراث معنوی را فراهم کرد.

وی وجدان کاری، فرهنگ ایثار و امر به معروف و نهی از منکر را از بخش های  حقوق شهروندی خواند و گفت: با معرفی هنجارهای اجتماعی و اصول اخلاقی در سایه آرامش و حفظ کرامت افراد می توان آسیب های اجتماعی را به کمترین حد ممکن رساند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در سفر یک روزه خود به املش با خانواده شهیدان لطیفی و خداشناس نیز دیدار کرد .

بازدید از واحدهای مختلف فرمانداری و بخشداری های تابعه، گفت و گو با کارکنان و بررسی مشکلات پرسنلی آنان از دیگر بخش های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به شهرستان املش بود.

در این سفر فاطمه قلی‌پور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری و سعید زاهدی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را همراهی می‌کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4044

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: