کسب رتبه دوم کشور در تعداد پرداخت تسهیلات به حوزه تولید گیلان/ پرداخت ۶۰ درصدی تسهیلات اختصاصی به ۲۲۷ واحد تولیدی در گیلان

بازباران خبر/مدیر کل صمت استان گیلان از پرداخت ۶۰ درصدی تسهیلات در قالب ۱۱۵ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار با حضور مدیران عضو برگزار شد گفت: با تصویب ۱۱۵ مصوبه در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شش ماهه اول سال جاری، بخش مهمی از چالش‌های موجود بخش تولید حل و فصل شده است.

مدیرکل صمت استان گیلان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ جلسه اصلی و ۱۰ جلسه فرعی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار گردید که ۳۹ مصوبه مربوط به کارگروه اصلی و ۷۶ مصوبه در کارگروه های فرعی به تصویب رسیده اند.

دکتر پورحیدری کل تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان را تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از ۶۵۷میلیارد تومان عنوان نمود و افزود: کل سهم اختصاصی تسهیلات به واحدهای تولیدی استان ۱۱۰۰ میلیارد تومان در قالب کارگروه است که بیش از ۶۰ درصد آن پرداخت گردیده است.وی همچنین در مورد رتبه استان نسبت به کشور در تسهیلات پرداختی به بنگاه های اقتصادی گفت: در میزان تسهیلات پرداختی از محل رونق تولید از نظر تعداد؛ جایگاه دوم و از نظر مبلغ پرداختی؛ رتبه پنجم کشوری را کسب نموده که این مهم، ماحصل مساعدت بانک های عامل است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان عمده مشکل واحد‌های صنعتی را کمبود نقدینگی عنوان کرد و تاکید کرد: برخی از واحد‌های صنعتی نیازمند مبلغ اندکی از تسهیلات برای راه اندازی هستند که دچار مشکلات حقوقی، چک برگشتی و مباحث تملک شده اند که به طور مستمر درحال پیگیری رفع آنها هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27730

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: