امضاء تفاهم نامه طرح تأمین ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین استان گیلان

تفاهم نامه طرح تأمین ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین استان گیلان با حضور آقایان دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه بودجه کشور, مهندس مهدیان معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور, دکتر زارع استاندار گیلان, مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان و جمعی از مدیران کل استان در سالن همایش غدیر استانداری به امضاء رسید.

به گزارش باز باران خبر؛ این تفاهم نامه در راستای تأمین مسکن برای خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه مناسب درسطح روستاهای استان گیلان, بین سازمان برنامه و بودجه کشور , بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری گیلان منعقد گردید.

هدف این تفاهم نامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی با متوسط مساحت ۶۰ متر مربع می باشد که جامعه هدف آن خانوارهای کم درآمد , آسیب پذیر در مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم جمعیت شامل خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیر مقاوم و در معرض خطر وخانوارهای محروم فاقد مسکن مناسب می باشند.

در این جلسه مهندس مهدیان معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، با بیان اینکه همه این توافق نامه ها در یک برنامه زمان بندی شده به اجرا می آید و بر نحوه اجرای آنها نظارت می شود، تا در موعد مقرر به اتمام برسد بیان کرد: از ۵۶ هزار واحد مسکونی برای محرومان در مناطق روستایی، ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در هر استانی به فراخور نیاز موجود در آن، تعدادی واحد مسکونی برای اقشار مستمند و کم درآمد که اغلب تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، ساخته می شود.

معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یادآور شد: امسال در مناطق روستایی برای ساخت مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۲۵۰میلیون ریال نیز تسهیلات بلاعوض از طریق سازمان برنامه و بودجه پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم و خیران احداث مسکن محرومان ظرف یک سال انجام و تحویل می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13111

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: