دکتر غلامعلی جعفرزاده دبیر حزب اعتدال و‌توسعه گیلان در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر حق شناس: دکترحق شناس از افتخارات ارزشمند استان و‌ انزلی است / انزلی نگین درخشان گیلان است

 

باز باران خبر/ غلامعلی جعفرزاده نماینده ادوار گیلان در مجلس شورای اسلامی شامگاه در آیین افتتاح ستاد مرکزی دکتر هادی حق شناس در بندر انزلی با بیان اینکه نماینده باید مدافع حقوق مردم باشدنه بله قربان گوی دولت اظهار کرد:در  مجلس یازدهم نماینده ای داشتیم که با ۴ هزار رای به مجلس رفته بود و باید بگویم عده […]

غلامعلی جعفرزاده نماینده ادوار گیلان در مجلس شورای اسلامی شامگاه در آیین افتتاح ستاد مرکزی دکتر هادی حق شناس در بندر انزلی با بیان اینکه نماینده باید مدافع حقوق مردم باشدنه بله قربان گوی دولت اظهار کرد:در  مجلس یازدهم نماینده ای داشتیم که با ۴ هزار رای به مجلس رفته بود و باید بگویم عده ای منتظر هستند تا ملت قهر کنند و کسانی را که خودشان می خواهند به مجلس بفرستند تا در آنجا بله قربان گوی محض باشند و نفهمند چه چیزی تصویب و امضا می شود و عاقبت مردم چنین شود.
وی دکتر حق شناس نمایندگی موثر در مجلس هفتم و یکی از موفق ترین استانداران کشور دانست و من شاهد بودم  دکتر روحانی ضمن تقدیر  از دکتر حق شناس  به سایر استانداران توصیه می کرد از عملکرد اجرایی موفق استاندار گلستان الگو بگیرند.
جعفرزاده با اشاره به توانایی دکتر حق شناس و تالیف بالغ بر ۲ هزار تحلیل اقتصادی به عنوان امتیاز بعدی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس انزلی نسبت به سایر رقیبانش افزود:اقتصاد مهمترین مشکل کنونی کشور است و  دکتر حق شناس در مورد مسائل جاری ، مشکلات بانک مرکزی، فروش اوراق و موارد مهم اقتصادی و اجرایی دیگر تخصص دارد و باید بگویم من بیشترین اطلاعاتم را از تحلیل های آقای حق شناس می گرفتم.
وی بندر انزلی را  نگین شهر های استان گیلان برشمرد و اضافه کرد: زحمات سایر دوستان را نادیده گیرم ولی حق  بندرانزلی این نیست؟عمق تالاب انزلی به شدت پایین آمده و این تالاب بین المللی ارزشمند متعلق به همه گیلان و ایران است.
جعفر زاده با تاکید بر لزوم توجه ویژه دکتر حق شناس به وضعیت گمرک و بندر و سایر ادارات کل مستقر در این شهر ساحلی گفت: به داد منطقه آزاد انزلی برسید این منطقه تبدیل به حیاط خلوت شده و هرکس سواد ناچیزی دارد رئیس آنجا می شود و یک عده اعوان و انصار را همراه خود می کند که اصلا گیلان  و انزلی را نمی شناسند و هرکاری دلشان می خواهد انجام می دهند.
نماینده مردم رشت در مجلس نهم و دهم با تاکید بر اینکه مردم نباید با انتخابات قهر کنند تاکید کرد:کسانی که قصددلسردی و ناامیدی مردم را دارند بدانند مردم ما چیزی به نام قهر نمی شناسند چرا که کشور و شهر و استان و نظام مال مردم است و فراموش نمی کنند که انقلاب مال همه مردم است.
وی با اشاره به تقدیم خون  ۲۳۰ هزار شهید برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی اضافه کرد:  زمان انتخابات اینترنت را گران می کنند، سهمیه بنزین را کم می کنند ،دهک ها را قطع می کنند مستمری کمیته امداد را پرداخت نمی کنند ولی بدانند ملت ما به حرمت خون شهدا از این انقلاب و جمهوری اسلامی و نظام  دست نخواهند شست .
جعفر زاده با بیان اینکه مردم پایبند به قانون اساسی و تابع قوانین این کشور هستند ادامه داد: می خواهیم نماینده ای را به مجلس بفرستیم که مدافع حقوق مردم باشدو علاوه بر دارا بودن علم و آگاهی ، توانمندی و سواد، دلسوز مردم باشد.
جعفر زاده با اشاره به اینکه مردم در این مشکلات و تورم و بیکاری نماینده دلسوز می خواهند گفت:من هیچ ستادی نرفتم با همه دوستان هم رفیقم و شاید امشب از من دلخور شوند،آقای حق شناس هم مرا دعوت نکرد من خودم تماس گرفتم و آمدم تا ضمن اعلام حمایت از دکتر حق شناس به عنوان مدیری با سوابق درخشان از مردم هم درخواست کنم که تلاش کنند تا انزلی و گیلان بک نماینده مقتدر و فعال در مجلس آتی داشته باشند.
نماینده مردم رشت در مجلس نهم و دهم افزود:از امشب کمک کنید و من هم هرچه در توان داشته باشم کمک می کنم چرا که مطمئنم دکتر حق شناس با نان حلالی که خورده و سر سفره ای که بزرگ شده راهی بهارستان می شود و در مجلس از حقوق مردم دفاع می کند و انشالله آرزوهایی که در حوزه اقتصاد داشتیم و داریم را عملی خواهد کرد.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: مردم انزلی مردم قدرشناسی هستند و آقای حق شناس از افتخارات استان گیلان هستندو من به آقای حق شناس هم  توصیه می کنم مردم توقع زیادی ندارند مردم را فراموش نکند، از حقوق مردم دفاع کند چرا که نماینده باید حرف مردم را بزند نه حرف دولت را و  متاسفم برای کسانی که در مسند مجلس نشسته یا می خواهند بنشینند و نمی دانند وظایف نماینده مردم چیست؟

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34796

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: