پیروزی شیرین و هت تریک سپیدرود ، تساوی خانگی داماش و شکست تلخ ملوان

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم سپیدرود به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت، داماش در رشت به نتیجه مساوی رسید و ملوان نیز متحمل شکست خانگی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور روز یکشنبه برگزار شد که تیم سپیدرود در تبریز برابر تیم شهرداری این شهر به پیروزی دست یافت، داماش در رشت مقابل مس کرمان به نتیجه مساوی رضایت داد و تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در ادامه ناکامی های خود در بندرانزلی مغلوب خوشه طلایی ساوه شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پنجم این رقابت ها در تبریز رو در روی تیم شهرداری قرار گرفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

سپیدرودی ها که لیگ دسته اول را خوب شروع نکرده بودند در سه هفته اخیر نتایج قابل قبولی را کسب و با سه پیروزی متوالی توانستند به جمع تیم های بالای جدولی بپیوندند و خود را یکی از مدعیان این لیگ قلمداد کنند.

از طرف دیگر تیم شهرداری تبریز که به علم و ادب تبریز تغییر نام یافته ، قبل از رویارویی با سپیدرود در هر چهار دیدار قبلی خود با شکست مواجه و بدون کسب امتیاز در انتهای جدول قرار داشت که با این شکست خانگی، همچنان قعرنشین لیگ دسته اول باقی ماند.

با این وجود و با توجه به عدم کسب امتیاز توسط تیم تبریزی، این تیم برای تصاحب اولین پیروزی رو در روی سپیدرود قرار گرفت چون پیروزی در این دیدار، ضمن دشت اولین سه امتیاز فصل برای علم و ادب، می توانست این تیم را از قعر جدول و منطقه بحران خارج نماید، اما در نهایت این تیم با دو گل مغلوب حریف شمالی خود شد تا سپیدرودی ها با دست پر از تبریز برگردند.

در نقطه مقابل نیز تیم سپیدرود در شرایطی برابر علم و ادب به میدان رفت که در دو بازی قبلی به پیروزی رسیده و با روحیه خوب برابر این تیم حاضر شد و با این پیروزی خارج از خانه به سومین پیروزی دست یافت و هت تریک کرد.

به هرحال سپیدرودی ها در دیدار برابر علم و ادب تبریز توانستند با قدرت ظاهر شوند و با به ثمر رساندن دو گل ، سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند تا با روحیه مضاعف در هفته ششم به میدان برود.

در جریان دیدار تیم های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت ، پویا نزهتی در دقیقه ۷۲ و احسان حاج پیری در دقیقه ۸۶ گل های سپیدرود را به ثمر رساندند تا علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود کادوی تولد خوبی را از بازیکنانش بگیرد.

اما تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده این استان در لیگ دسته اول کشور که این رقابت ها را با قدرت آغاز کرده بود، در هفته پنجم این مسابقات در رشت رو در روی تیم مس کرمان قرار گرفت.

داماشی ها در این دیدار نتوانستند برابر حریف خود به پیروزی دست یابند و در نهایت با تیم مس کرمان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا از یک پیروزی خانگی محروم شوند و به یک امتیاز این بازی بسنده کنند.

البته در این دیدار تیم داماش بارها موقعیت مناسب گلزنی را به دست آورد اما در نهایت نتوانست از این فرصت ها سود برده و در نقطه مقابل نیز، تیم مس کرمان نیز فرصت های مناسب گلزنی را بدست آورد به خصوص اینکه صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد اما این تیم نیز نتوانست از این فرصت ها بهره لازم را ببرد.

در جریان این بازی و در نیمه دوم ، ناصر جنگی داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود تیم مس کرمان اعلام کرد که بازیکنان و همچنین کادر فنی داماش نسبت به اعلام این ضربه اعتراض داشتند که این امر موجب شد تا دقایقی از بازی با وقفه مواجه شود.

البته پشت این ضربه پنالتی، شروین بزرگ بازیکن مس کرمان قرار گرفت و این پنالتی را محمد ضیایی دروازه بان داماش مهار کرد تا تیم مس کرمان نتواند از بهترین فرصت خود در این دیدار استفاده کند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان نیز که تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را در لیگ دسته اول کسب کند و حال و روز خوبی نیز ندارد، در هفته پنجم این رقابت ها در بندرانزلی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

در جریان این دیدار، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر دو مغلوب حریف خود شد تا همچنان یکی از تیم های انتهای جدولی قرار داشته باشد و از طرف دیگر تیم خوشه طلایی ساوه نیز با این پیروزی خارج از خانه ، در جمع تیمهای صدرنشین باقی ماند.

البته تیم ملوان با توجه به تغییر در بخش های مدیریتی و کادرفنی ، برای کسب پیروزی گام در این میدان گذاشت و تمام هدف این تیم پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه بود تا اولین پیروزی خود را در این رقابت ها با ترکیب جدید مدیریتی و کادرفنی رقم بزند.

اما در نهایت ملوانان در این دیدار خانگی مغلوب شدند ولی با توجه به انجام یک بازی قابل قبول، طرفداران این تیم منتظرند که ملوانان طی هفته های آتی بتوانند علاوه بر انجام بازی تماشاگرپسند، نتایج خوبی را نیز کسب کنند و از تیم  های انتهای جدولی جدا شوند.

با توجه به نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها، تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم ، داماش با کسب ۹ امتیاز در مکان هشتم و ملوان انزلی با کسب دو امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3858

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: