مصطفی بلورچی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ؛ نتایج انتخابات غیرقابل پیش بینی است/عمق بی اعتمادی عمومی جامعه بیش از تصور است

 

باز باران خبر/ مصطفی بلورچی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های رشت و خمام صبح امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی استان اظهار کرد:عمق بی اعتمادی در جامعه امروز بیش از تصور است و نتایج این دوره انتخابات غیرقابل پیش بینی است.

وی افزود:متاسفانه فضای انتخابات نسبت به ادوار گذشته سرد می باشد .

بلورچی با بیان اینکه همچنان فضا ، فضای شعاری است و قالب شعارها در راستای تغییر و تحول می باشد ،افزود: تغییرات گام به گام از خواسته های مردم است و برای حفظ ایران اسلامی، قرار گرفتن در مسیر تغییر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بلورچی در خصوص عوامل سردی انتخابات سال جاری تصریح کرد:مهمترین عامل سردی انتخابات ، بی اعتمادی توسعه یافته مردم در حوزه های مختلف است ، شعارهای زیادی در این سال ها داده شده و هر کسی که کاندیدا بوده با شعار متفاوت و جدید اما رویا گونه و غیر قابل اجرا به میدان آمده است.

 

وی با بیان اینکه همچنان فضا ، فضای شعاری است و قالب شعارها در راستای تغییر و تحول می باشد ، تصریح کرد:تغییرات گام به گام از خواسته های مردم است و برای حفظ ایران اسلامی ، قرار گرفتن در مسیر تغییر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بلورچی ضمن انتقاد از سیاستمداران خاطرنشان کرد: اغلب سیاستمداران بازیگران خوبی هستند و می توانند تصویر ساختگی از خود نشان دهند ، سیاستمداران در حفاظت از نقاب های خودشان توانمند هستند و تصویر ساختگی از خود در برابر مردم عرضه می کنند‌.

وی افزود: برای حفظ کشور و رفع مشکلات کنونی حضور جوانان در عرصه های مختلف ضرورت دارد و مسوولان و مدیران کنونی با ترک صندلی ها اجازه دهند کشور در ریل توسعه و مسیر تغییرات گام به گام قرار گیرد.

بلورچی در پایان نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34785

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: