جاده “فومن-صومعه‌سرا- پونل” زیر بار ترافیک می‌رود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: ۱۳ کیلومتر از جاده مواصلاتی فومن به صومعه‌سرا و پونل که یکی از مسیرهای دسترسی بسیار خطرناک منطقه محسوب می‌شود به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

سیدکاظم دلخوش اباتری اظهار داشت: عملیات آماده‌سازی محور مواصلاتی فومن – صومعه‌سرا – پونل ‌به خوبی در حال انجام است و امیدواریم در چند ماه آینده چیزی در حدود ۱۳ کیلومتر از این مسیر دسترسی بسیار حساس آماده افتتاح و بهره‌برداری شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات عمرانی بسیار قابل ملاحظه‌ای در این شهرستان انجام شده است عنوان کرد: ساخت ده‌ها دستگاه پل و آبراهه و بهسازی و آسفالت مسیرهای دسترسی و اصلی و فرعی از جمله برخی از این اقدامات محسوب می‌شود.

دلخوش اباتری در مورد عملیات ساخت جاده مواصلاتی فومن – صومعه‌سرا – ‌پونل و پیگیری‌های بسیار زیادی که برای این مسئله در سطح ملی انجام شد تصریح کرد:‌ برای به ثمر نشستن این پروژه به اندازه ۱۲ سال پیگیری مستمر انجام و نهایتاً پیمانکار بسیار خوبی برای آن انتخاب شد.

وی از روند ساخت این محور مواصلاتی که به سمت پونل و آستارا کشیده می‌شود ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: با توجه به رقم اعتبارات خوبی که برای این پروژه بسیار مهم جذب شده است انتظار داریم حدود ۲ تا ۳ ماه آینده یک قسمت از مسیر یاد شده برای تردد آماده بهره‌برداری شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس اختصاص منابع مالی لازم برای تعریض و بهسازی مسیر جاده خمام – پیربازار – شیخ محله -‌ ضیابر را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: با رایزنی‌ها و دیدارهای مکرر با رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات خوبی برای این پروژه در لایحه بودجه امسال در نظر گرفته شد.

دلخوش اباتری با تأکید بر استمرار اجرای برنامه موسوم به نهضت آسفالت در شهرستان صومعه‌سرا و روستاهای تابعه این منطقه ابراز داشت:‌ تاکنون بالای ۵۰ هزار تن قیر جهت آسفالت جاده‌های روستایی شهرستان صومعه‌سرا هزینه شده است و اجرای کامل این طرح هم در دستور کار قرار دارد.

وی اخذ مصوبات لازم برای تحویل ۴ میلیون تن قیر برای انجام کارهای عمرانی در سطح کشور را متذکر شد و عنوان کرد: بنده برای عملیاتی شدن این کار در کمیسیون عمران مجلس جلسات بسیار زیادی با مسئولان داشتم و ضمن رایزنی گسترده با وزرای دستگاه‌های مختلف بارها از آن دفاع کرده‌ام.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس از احداث ۲۰ پل دسترسی و ۲۰ آبراهه در سطح این شهرستان سخن گفت و تصریح کرد: در سال‌های اخیر آسفالت، تعریض و بهسازی مسیرهای عبور و مرور مردم شهرستان صومعه‌سرا به‌خوبی پیگیری شده و ادامه این کار نیز تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان ادامه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1591

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: