جشنواره بهار نارنج ثبت ملی شد | گیلان با بهار نارنج به استقبال جشنواره‌ها می‌رود

باز باران خبر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین جلسه هماهنگی جشنواره ملی بهار نارنج کومله در شهرداری کومله برگزار شد.

منوچهر مهدی‌پور در مورد جشنواره بهار نارنج گفت: در ابتدا به همه مردم شهر کومله برای ثبت ملی جشنواره بهار نارنج تبریک می‌گویم.

شهردار کومله با بیان اینکه جشنواره بهار نارنج اولین جشنواره ای است که قرار است در سال ۱۴۰۲ در استان گیلان برگزار شود، یادآور شد: سال گذشته در جشنواره بهارنارنج تولید کنندگان صنایع دستی توانستند بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشند.

وی با اشاره به تاریخ پیشنهادی برگزاری این جشنواره در روز ۲۸ اردیبهشت که مصادف با روز میراث فرهنگی است، افزود: اما نگرانی ما این است که ممکن است شکوفه‌های بهار نارنج نباشد و ۲ تاریخ ۱۴ و ۲۱ اردیبهشت را مد نظر داریم.

شهردار کومله افزود: همچنین یکی از برنامه‌های دیگر ما این است که جشنواره در طول ۲ روز برگزار شود.

پیش بینی تور گردشگری یک روزه برای بازدید از جشنواره، ارائه بسته تبلیغاتی جشنواره برای بازدیدکنندگان جهت اطلاع رسانی و آگاهی افزایی مردم نسبت به خواص و فرآورده های بهارنارنج، برپایی کشتی گیله مردی و لافند بازی بعنوان بازی های بومی و محلی، برگزاری مسابه شطرنج جام بهار نارنج کومله در سطح کشور، تعهد کنترل ترافیک در روز جشنواره توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی، برنامه ریزی تخفیف های متعدد در واحدهای اقامتی و رستوران ها با هدف جذب گردشگر و… برخی از مصوبات و تعهدات این جلسه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30405

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: