نشست مجازی فرزند پروری در گیلان برگزار می شود

باز باران خبر/ به میزبانی کتابخانه عمومی کودکان باران رشت و در آستانه فرارسیدن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، با حضور دکتر نسیبه عاشوری، مشاور خانواده و استاد دانشگاه، نشست مجازی فرزند پروریروز چهارشنبه در صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.
به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست مجازی “فرزند پروری”با حضور دکتر نسیبه عاشوری، مشاور خانواده و استاد دانشگاه در آستانه فرارسیدن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور دوستداران این حوزه برگزار خواهد شد.
همچنین در این گردهمایی تخصصی، در خصوص ویژگی های فرزند پروری با رعایت جدیدترین یافته های محققین، رفتار با کودک و اثرات برخورد مناسب با این کودکان و همچنین نقش والدین در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است این نشست ویژه روز چهارشنبه(۲۱آبان) راس ساعت۱۱صبح از صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در دسترس علاقمندان و دوستداران حوزه کودکان خواهد بود. علاقمندان به شرکت در این نشست می توانند پس از ورود به صفحه اسکای روم با کلیک بر روی گزینه میهمان در این نشست مشارکت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15632

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: