یادداشت/ محمد رسول سماکچی

قضات دقت بیشتری داشته باشند!

 

قضات دقت بیشتری داشته باشند! در خبرها و در کانال های خبری فضای مجازی آمده، مسئول دفتر یکی از نمایندگان مجلس شهرستان رشت به علت جعل امضاء دستگیر شده است!
ابتدای امر این خبری مسرت بخش هست که قوه قضائیه در گیلان آماده برخورد با هر کجروی و ناهنجاری پای کار است و خیلی هم زود قضاوت کردند و این خبر را قبول کردند تا اینکه جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت اعلام کرد که فرد مورد نظر مسئول دفترش بوده وخلافی هم نکرده   و فقط بخاطر اعتراض به قاضی روانه زندان شده  و البته بلافاصله با وثیقه آزاد شده است…
…تا آنجائی که نگارنده در بعد از انقلاب و در حداقل ۳۰ سال گذشته این شخص را می شناسم جز پاکدامنی، زهد ، تقوا و مومن به انقلاب و ولایت چیزی از ایشان ندیده ام؛  فرهنگی بازنشسته، قاری و حافظ قرآن و البته خوشنام و تاکنون نیز کوچکترین نقطه ضعفی از این برادر خوب مشاهده نشده است.
بر این اساس چون تاکنون اسمی از ایشان  در جایی مطرح نشده است، بنده نیز اسم ایشان را به قلم نمی آورم تا آسیبی حداقل  از این مسیر به ایشان وارد نشود.
ضمن اینکه توصیه می کنم  قضات محترم به ویژه جوانان باید صبر و خویشتنداریشان را بیشتر کرده و با یک اعتراض از حربه  زندان استفاده نکنند!

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33486

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: