واسپاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان تمدید شد

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: موسسات فرهنگی استان جهت ثبت نام در اجرای پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان تا ۱۵ مهر ماه فرصت دارند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حسین ابراهیمیان اظهار داشت: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در این راستا با موسسات فرهنگی هنری استان که در اساسنامه آنها اجرا و برگزاری نمایشگاه قید شده ، مکاتبه شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود نمایشگاه کتاب امسال نیز از زبده ترین ناشران بهره مند باشد ، تاکید کرد: موسسات تا ۱۵ مهر فرصت دارند تا جهت برگزاری نمایشگاه کتاب به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام آمادگی نمایند.

ابرهیمیان تاکید کرد: حضور ناشران استانی و کشوری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور است که درآینده اعلام خواهد شد.

پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۶ آبان ماه برگزار و تا یکم آذرماه ادامه خواهد داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور، سال گذشته ، ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت که هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یادشده بن کتاب بود . این نمایشگاه  با ۳۰ درصد تخفیف فروش کتاب مورد استقبال ۸۲ هزار علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4189

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: