مشکل احیاء واحد های صنعتی راکد و کمبود اراضی صنعتی در حال پیگیری می باشد


باز باران خبر/ آیت ا… رسول فلاحتی در دیدار با تیمور پورحیدری مدیرکل جدید صمت گیلان اظهار داشت: تجارب قبلی و متمادی شما که از بدنه وزارت صمت هستید برای ساماندهی حوزه صمت استان مطلوب است و نیاز است نظارت های حوزه بازار و تولید تشدید شود و قطعاً با توجه به اشراف به بخش های مختلف باید مشکلات را به جدیت حل و فصل نمایید.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر و صیانت از نیروی انسانی، عنوان نمود: علیرغم کثرت دستگاه‌های نظارتی بازهم در استان خلاء نظارتی وجود دارد و بنده بارها هم گفته‌ام که هر جایی که ثروت و قدرت وجود دارد وسوسه انسان محتمل است مگر اینکه انسان بخواهد و خداوند هم کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در دستگاه‌های مرتبط اقتصادی همانند سازمان صمت باید فرآیند خود صیانتی ایجاد شود افزود: باید دائم النظاره باشیم و فقدان نظارت آسیب آور است و بهتر است گزارش نظارت های انجام شده به دفتر ما و سایر ائمه جماعات در شهرستان ها ارائه شود و به جهت اینکه با بدنه مردم جامعه در ارتباط هستیم و لازم است در جریان امور باشیم.
وی همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ سه استان برتر در زمینه پژوهش داشتیم که استان گیلان نیز جزو آنها بود و این ماحصل همین شرکت های صنعتی پژوهش محور می باشد.
امام جمعه شهرستان رشت با اشاره به اینکه برخی از کارخانجات تعطیل همانند کاشی خزر، ایران برک و شرکت پوشش در سال های اخیر فعال شده اند گفت: یکی از مطالبات ما از سازمان صمت پیگیری و تلاش مضاعف در احیاء چنین واحد هایی است که می توانند زمینه اشتغال قابل توجهی را در استان فراهم آورند.
وی خاطر نشان کرد: این دولت برای امید آفرینی به مردم آمده است و استاندار هم در این مدت انصافا فعال عمل کرده و شب و روز نمی شناسد، بنابراین فضا برای توسعه تولید و تجارت زیرساختی همه جانبه را برای پیشرفت تولید و افزایش اشتغال در گیلان فراهم است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این دیدار از ارائه رهنمودهایی ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان قدردانی نمود و گفت: ما همواره خود را سرباز نظام و مقام معظم رهبری می‌دانیم و نیازمند هدایت و دعای خیر جنابعالی در مسیر رسالت های سازمانی جهت انجام تکالیف و بهبود مستمر امور هستیم.
تیمور پور حیدری با بیان اینکه دامنه حوزه فعالیتی سازمان صمت استان بسیار گسترده می باشد افزود: این نکته سنجی ها برای ما ارزنده می باشد و یقین بدانید برای صیانت از نیروی انسانی و شفاف‌سازی امور و به کارگیری انسانهای سلیم النفس و با تجربه؛ برنامه ریزی نموده ایم تا بتوانیم با حمایت جنابعالی و سایر مسئولان فهیم استان کارنامه ای قابل قبول ارائه نمائیم.
متولی صنعت، معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود به عزم و برنامه ریزی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تشدید نظارت های میدانی اشاره نمود و گفت: قطعاً در امور کسب و کار تسهیل خواهد شد و مشکل احیاء واحد های صنعتی راکد و کمبود اراضی صنعتی نیز در حال پیگیری می باشد و به صورت مداوم هم مباحث نظارت و بازرسی بر بازار برای رفاه و بهبود معیشت مردم استان، تشدید خواهد شد.
وی در پایان نسبت به ارائه گزارشات مستمر از فعالیت ها و تحولات حوزه تولید و تجارت بویژه نظارت ها اطمینان داد و عنوان کرد: ارتباط موثر با ائمه جماعات شهرستان ها جهت ارائه گزارش بصورت مداوم انجام می پذیرد تا از تریبون نماز جمعه به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23241

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: