مرد عمل دیار میرزا کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت شد

باز باران خبر/ محمدعلی (پیمان) رفعتی ساجدی، کارشناس مدیریت شهری و دارای مهندسی حرفه ای HSE (سلامت، ایمنی، محیط زیست) و از پیشکسوتان عرصه هنری و مدیرعامل شرکت امدادرسان گیل ناجی، به کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ورود کرده است.

به گزارش باز باران خبر؛ ساجدی در شهریورماه سال ۱۳۵۵ در رشت متولد شد و در سوابق فعالیت‌های اجرایی خود در عرصه هنری، بازیگری، تصویربرداری، کارگردانی و مستندساز حوزه حوادث و اجتماعی و مدیر آموزشگاه سینمایی گنجینه هنر می‌باشد

وی در سوابق خود در زمینه امدادی در استان گیلان به هنگام حوادث به یاری حادثه دیدگان بدون فوت وقت شتافته و در حوزه اجتماعی فعالیت زیادی نموده است.

از طرفی ساجدی که مدیر موسسه حقوقی یاران متمدن صلح در رشت می‌باشد به افرادی که در حوزه حقوقی و قضایی نیاز به مشاوره دارند، با صبر و حوصله بصورت رایگان به آنان مشاوره ارائه می‌نماید.

 پیمان ساجدی

گفتنی است پیمان ساجدی، کارگردان برنامه‌های راویان نور، روایت عشق در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بوده و در صداوسیما ، برنامه‌های هشدار آموزشی مانند ما شما امنیت، حافظان امنیت، در شهر ما و در شهر و نماهنگ آخرین دل نوشته و آخرین نگاه را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

  ایجاد نشاط و شادی

وی برای ایجاد نشاط و شادی در بین همشهریان خود، به عنوان مدیر برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در مناطق شهری و ساحلی رشت را عهده‌دار بوده است.

 ایجاد ساختار جدید توسعه شهری

از دیگر دغدغه‌های این هنرمند و فعال اجتماعی، ایجاد ساختار جدید توسعه شهری و رفع مشکلات و معضلات روز و حل مسائل اجتماعی رشت در بازه زمانی کوتاه مدت که برای مردم شریف رشت ملموس باشد. می‌باشد

 شفاف‌سازی عملکرد در شورای اسلامی

از دیگر اهداف ایشان، ارائه گزارش به صورت فصلی جهت شفاف‌سازی عملکرد در شورا اسلامی به شهروندان بوده و در نظر دارد در صورت منتخب بودن با انتخاب اشخاص معتمد در هر محله به عنوان نماینده محله محور جهت شناسایی مشکلات و معضلات هر محله و پیگیری تا رفع آن از اهداف عالیه این کاندیدا می‌باشد.

 انتخاب درست و هوشمندانه

در پایان، وی با توجه به سوابق کاری خود در حوزه رسانه‌ای و اجتماعی و آشنایی کامل به مشکلات موجود در مناطق مختلف شهر رشت، ابراز امیدواری کرده که شهروندان با انتخاب درست و هوشمندانه کاندیدا، نسبت به رفع مشکلات موجود در شهر رشت کمک نماید و هوشمندانه در نظر داشته باشند اشخاصی که برای در اختیار گرفتن یکی از کرسی های  شورا در حال هزینه کردن می‌باشند آیا واقعا برای خدمت به شهر و شهروند تلاش می کنند یا؟

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19846

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: