اصحاب سینما در خلق لذت بصری به مردم نقش آفرینند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: اصحاب سینما در زیبایی آفرینی و خلق لذت بصری به جامعه گیلان نقش آفرینی کرده و مردم را فرهیخته نگه‌‌ داشته‌اند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، شامگاه شنبه ۱۹ بهمن در مراسم تجلیل از اصحاب سینمایی استان گیلان که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار شد، گفت: نیرویی که همه ما را به هم پیوند می‌زند عشق است و همین عشق، سینماداران را مدت‌های طولانی در سینماها سرپا نگه‌داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اگر چراغ‌گردانی و بلیت‌فروشی سینماگران نبود، مردم برای ورود به سینما لذتی نمی‌بردند، افزود: برخورد مناسب عوامل سینما از جمله باجه بلیت‌فروشی در مخاطب تاثیر بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: اصحاب سینما در زیبایی‌آفرینی و خلق لذت بصری به جامعه گیلان نقش‌آفرینی کرده و مردم را فرهیخته نگه‌‌ داشته‌اند.

فاضلی با اشاره به برنامه‌های حوزه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، خاطرنشان کرد: ‌تجلیل از اصحاب سینمایی و برگزاری نقد فیلم به همت انجمن سینمای جوان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ابراز امیدواری کرد که روزی اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در همه شهرستان‌ها انجام شود و تمام ایران به فیلم‌های برگزیده رأی بدهند.

گفتنی است در پایان مراسم از ۱۳ نفر از اصحاب سینمایی استان از جمله خانواده مرحوم آمنه دهقان «مدیر فقید اداره سمعی، بصری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» به‌پاس سال‌ها خدمت در حوزه سینمایی استان، مدیران ۹ سینمای سراسر استان و ۳ تن از بازنشستگان سینما میرزاکوچک رشت تقدیر به عمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7524

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: