افتتاح ۶ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در گیلان

شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای داشته است


مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از افتتاح ۶ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه شهادت سالار آزادگان جهان و سرور شهیدان اسلام امام حسین (علیه السلام) اظهار کرد : ۶ پروژه ورزشی قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دولت پیش بینی شده است که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ، ملی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان می باشد.
بخشی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان آستانه اشرفیه ، افزود: این زمین ورزشی از پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته دولت است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان همچنین تصریح کرد: برای احداث این زمین ورزشی بیش از۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای کیسم و پرکاپشت آستانه اشرفیه ، زمین چمن مصنوعی لشت نشا ء ، زمین چمن مصنوعی روستاهای میکال سیاهکل و ایشکای لاهیجان در مساحتی به متراژ ۵۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سایر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ۴۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که ۱۴پروژه بالای ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند .
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزش استان در دولت تدبیر و امید از جهت توسعه زیر ساختها ، باشگاههای ورزشی ، مربیان و داوران فعال وسرانه فضاهای ورزشی از حداقل ۲۱درصد تا حداکثر ۵۷درصد رشد داشته است، افزود:تعداد باشگاههای فعال در پیش از دولت تدبیر از مرز ۵۶۲ باشگاه گذر نکرده بود ،در حالی که این تعداد در دولت تدبیر به حدنصاب ۱۳۰۰رسیده است و ما شاهد رشد قابل ملاحظه ورزش استان در همه بخش ها بودیم .
وی حضور بخش خصوصی را در توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار حایز اهمیت برشمرد و گفت : در راه اندازی باشگاههای ورزشی بیش از ۱۳۱ درصد نسبت به دولت قبل رشد داشته ایم. راه اندازی ۷۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای استان را هدیه دولت تدبیر و امید به منظور رونق ورزش در روستاهای استان دانست .
بخشی مساحت اماکن ورزشی ویژه ورزش و جوانان را با رشدی ۲۱ درصدی حدود یک میلیون و۳۱۵هزار متر مربع اعلام کرد و یادآورشد: این رقم در دولت قبل حدود یک میلیون و هفتاد و پنج هزار متر مربع بوده است .
وی رشد ۸۳ درصدی تعداد مربیان و داوران ورزش استان را قابل اعتنا ارزیابی کرد و افزود :تعدا مربیان ورزش استان در دولت پیشین حدود ۹ هزار نفر بوده ،که این آمار در دولت تدبیر به بیش از ۱۴ هزار مربی افزایش یافته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12292

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: