مجموعه بزرگ‌ پارک آبی در رشت راه‌اندازی می‌شود

شهردار رشت در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه پارک آبی گیل لند ، تأکید کرد که با جدیت و سرعت بیشتر پیگیر اجرای این پروژه باشد و شهرداری رشت نیز از هیچ کوششی برای کمک در اجرای این پروژه دریغ نخواهد کرد.

گزارش باز باران خبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حاکیست، ناصر حاج محمدی در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه بزرگ پارک آبی گیل لند که یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری رشت است، با بحث و تبادل نظر در زمینه اجرای این پروژه ، خواستار سرعت عمل و دقت نظر در روند اجرای این پروژه شد.

شهردار رشت در این نشست گفت: اجرای پروژه پارک آبی می تواند در توسعه و پیشرفت اهداف ما برای رونق گردشگری و  بهبود اقتصاد شهر مفید و موثر باشد.

در پایان هم سرمایه گذار این طرح از شهردار رشت برای جدیت و پیگیری موثر موضوع و همچنین تسهیل فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری در شهر رشت قدردانی و تشکر نمود.

تاکید شهردار رشت بر لزوم تدابیر ویژه برای ترمیم نوار حفاری ها

شهردار رشت در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم نوار حفاری خیابان ها و معابر برای کاهش حوادث و تصادفات شهری تاکید کرد.

ناصر حاج محمدی با بیان این که در انجام حفاری با همکاری دو طرف یک روش کار جدید در پیش گرفته خواهد شد، افزود: شهرداری خواهان دریافت منافع از خدمات شرکت گاز نبوده و نیست اما به دلیل هزینه های فراوانی که ترمیم حفاری های مختلف برای شهرداری در بردارد، باید در زمینه ترمیم نوار حفاری ها با شرکت گاز استان یا هر دستگاه حفار دیگر به توافق برسیم.

وی اظهار داشت: طبق قوانین و مقررات موجود دستگاه های حفاری کننده موظف به ترمیم ناحیه و نوار حفاری ایجاد شده، هستند.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: بیشتر حادثه های درون شهری به دلیل حفاری های موجود رخ می دهد از این رو باید برای این موضوع مهم که به حفاظت جان شهروندان مرتبط است، تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی بیان داشت: هزینه تمام شده ترمیم و لکه گیری برای شهرداری به ازای هر مترمربع مبلغ قابل توجهی است و پرداخت این مبالغ در مجموع حفاری ها برای شهرداری دشوار خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: