اشتغال زایی ۳۷ درصدی در حوزه صنعت و معدن/عارضه یابی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در صدر امور روسای صمت باشد

باز باران خبر/ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان فومن گفت: عارضه یابی رسیدگی به مشکلات در صدر امور روسای صمت شهرستان‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان فومن در جمع فعالان اقتصادی و صنعتی این شهرستان حاضر شد و اظهار داشت: سهم صنعت و معدن در ایجاد اشتغال زایی بیش از ۳۷ درصد است.

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه سازنده صنعتگران و معدنکاران بسیار ارزنده است عنوان کرد: تولید کنندگان ما تحت هر شرایطی عاشقانه به تولید می‌پردازند و به رغم مشکلات عدیده در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال پویا هستند.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های تسهیلاتی تبصره ۱۸ و ۱۶ جهت تامین نقدینگی حوزه تولید، تاکید کرد: برنامه‌های مطلوبی در راستای کمک به افزایش تولید و تامین سرمایه در گردش بخش صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در برنامه‌های دولت دیده شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل صمت گیلان پس از استماع مشکلات و دغدغه‌های برخی مدیران واحدهای صنعتی، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت و مهیا نمودن بستر تولید از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشد که قطعاً روسای ادارات صمت شهرستان به طور جد در راستای تسهیل امور باید پیگیری و اقدام نمایند.
دکتر پورحیدری در پایان ضمن تقدیر از فعالان اقتصادی شهرستان فومن گفت: اراضی و تاسیسات راکد صنعتی بلافاصله باید تعیین تکلیف شود و در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد و لذا عارضه یابی و آسیب شناسی بخش تولید در اولویت امور روزانه رؤسای ادارات صمت شهرستان قرار گیرد.

گفتنی است شهرستان فومن دارای دو شهرک صنعتی و ۲۷ واحد صنعتی فعال بوده و ۱۹ اتحادیه صنفی است که بیش از ۵ هزار واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31465

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: