اختلال سامانه نوبت‌دهی تلفنی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان

باز باران خبر/چند روزی است که سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی گیلان با اختلال مواجه شده است.

سامانه نوبت‌دهی تلفنی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان با اختلال و قطعی همراه شده است و مردم مجبورند به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

به گزارش گیل ابراز _،بیشتر از ۱۰ روز است که سامانه نوبت‌دهی تلفنی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان با اختلال و قطعی همراه شده است و روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان طی اطلاعیه‌ای در سایت تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان تقاضا کرده، تا در صورت اختلال سیستم از سایر روش‌های نوبت‌دهی استفاده یا به‌صورت حضوری اقدام کنند.

با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر طبق نظر کارشناسان بحران سالمندی در گیلان بسیار فراگیر شده است، برخلاف شعارهایی که مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان درباره «ضرورت تکریم سالمندان» بیان کرده، خدمات حیاتی مورد نیاز جمعیت سالمند گیلان به ویژه شهر رشت، تناسبی با جمعیت سالمندی ساکن در این منطقه نداشته و بارها شاهد گلایه مردم به ویژه قشر سالمند از نحوه خدمات دهی پرسنل تامین اجتماعی بودیم.

افرادی که هر ساله در روزگار پیری، به جمع مستمری بگیران این نهاد حمایتی می‌پیوندند در قبال پراخت هزینه بیمه تامین اجتماعی که هیچ هم ارزان نیست، انتظار تکریم و احترام دارند نه اینکه وقتی که وارد پلی کلینیک شماره ۱ تامین اجتماعی رشت می‌شوند با برخورد نامناسب اغلب پرسنل این مرکز مواجه شوند.

متأسفانه حقوق افراد در دوران بازنشستگی بسیار کم و ناچیزست و بعضاً کفاف ویزیت‌های پرهزینه مراکز درمانی خصوصی را نمی‌دهد. به همین لحاظ اکثر افراد به ناچار به مراکز دولتی و تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند اما با توجه به اینکه برخی سالمندان دچار بیماری‌های سخت هستند و نیاز به خدمات درمانی، مراقبتی و تخصصی دارند انتظار می‌رود مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را بیشتر مورد رصد و نظارت قرار دهد.

بیشتر از ۱۰ روز است که سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی در گیلان با اختلال مواجه بوده و اکثر دستگاه‌های نوبت دهی الکترونیک نیز در مرکز پلی کلینیک شماره ۱ درمان تامین اجتماعی گیلان با نقص فنی مواجه است.از طرفی کدهای دیگری که روابط عمومی به عنوان کد جایگزین در سامانه نوبت گیری معرفی کرده است نیز با اختلال مواجه هستند و به محض گرفتن کد توسط بیماران با پیامک اختلال در مرکز مخابرات مواجه می‌شوند.

با گذشت چند روز از این اختلال و حل نشدن این مسئله امروز در سایت خبری روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان این خبر آمده است؛ که مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ارزیابی های عملکرد یکساله مدیریت درمان های کشور، از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان رتبه برتر معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

چرا در شرایطی که عملکرد ضعیف بخش درمان تامین اجتماعی استان گیلان مکرراً مورد اعتراض محافل کارگری و بازنشستگان استان قرار گرفته است. از سوی متولیان این امر پیگیری صورت نمی‌گیرد؟ بخش درمان تامین اجتماعی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیریت کنونی این بخش در استان باید توانمندی لازم را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به افراد تحت پوشش این سازمان به ویژه سالمندان ارائه کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34353

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: