تندیس های زرین رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی استان به مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهدا شد

  بازباران خبر/ با حضور دکتر چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان رودبار و همچنین دکتر دلق پوش رییس سازمان  صنعت، معدن و تجارت  استان گیلان تندیس های زرین رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی بعنوان بالاترین نشان واحد های تولیدی استان  به دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر اهدا شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر در راستای اقدامات موثر سال جاری و عملکرد روبه رشد شرکت سیمان خزر از جمله شرکت های تابعه شستا و سیتا موجب موفقیت و دریافت تندیس های رعایت حقوق مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی استان گیلان را برای این شرکت تولیدی فراهم کرد.

بنابر این گزارش ازسوی سـازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به منظور تقدیر از فعالیت واحدهای نمونه صنعتی و همچنین حامی حقوق مصرف کنندگان، انتخاب و تندیس طلایی این جشنواره به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر اهداء شد.

 در همین ارتباط جمال امیدی ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش شرکت سیمان خزر گفت: بدون شک توفیقات این واحد تولیدی مرهون زحمات تمامی همکاران مجموعه و برنامه ریزی دقیق و راهبری مناسب بوده است.

  وی با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها  توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)،  اشاره  و افزود: با تمام سختی‌ها و موانع موجود شرکت سیمان خزر با استعانت از خداوند متعال و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب بهترین و بالاترین رکوردها را در سال ۱۴۰۰ از زمان احداث تا کنون به ثبت رسانیده است.

 مدیر عامل شرکت سیمان خزر اضافه کرد: شرکت سیمان خزر جزء اولین شرکتهای سیمانی، تمامی محصولات تولیدی خود را از مورخ ۱۴۰۰/۳/۹ در بورس کالا عرضه  و از طریق بازار بورس بفروش رسیده است.
وی اظهار داشت: بورس کالا بعنوان یک بازار منسجم با تعادل و تقابل آزاد عرضه و تقاضا بدون واسطه و در نظر گیری نیاز بازار و نیز حضور نهادهای نظارتی و تنظیم کننده و قیمت گذاری توسط کارشناسان متخصص باعث ساماندهی بازار مصرف، کاهش ریسک بین فروشنده و خریدار به دلیل اجرای عملیات اتاق پایاپای و حذف واسطه های غیر ضروری ناشی از خرید و فروش مستقیم کالا ، باعث حل کامل در نارسایی بازار‌های سنتی و رفع نوسانات کاذب و عدم شفافیت در قیمت ها شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22269

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: