فوتبال ایران مرجع رسیدگی ندارد!   

در دهه ۶۰ و ۷۰ که برنامه ۹۰از تلویزیون پخش نمی شد خیلی از اتفاقات لیگ ایران از دیده ها پنهان بود اما با تولد ۹۰ در تلویزیون ایران، فوتبال صاحب پیداکرد و خیلی ها ماست های خودشان را کیسه کردند، چون می دانستند اگر اشتباه کنند برنامه نود یقه شان را خواهدگرفت!
برنامه نود، خوب یا بد، پر اشتباه یا کم اشتباه به مرجع رسیدگی فوتبال کشور تبدیل شد و عملا فوتبال مملکت ما از “بی صاحبی”نجات پیداکرده بود.
با حضور ۹۰ در آنتن شبکه سه، فوتبال ایران  از بی نظمی و بی دروپیکری درآمد و تمام متن و حواشی( یک هفته  لیگ ) زیر ذره بین رفت.
در تمام سالهایی که برنامه ۹۰ پخش  شد اهالی فوتبال  ایران مطمئن بودند  که دوشنبه ها به همه چیز رسیدگی خواهدشد و این برنامه مو را از ماست می کشد!
با حذف برنامه نود از تلویزیون هم شبکه ۳ دچار سرگیجه فنی شد و هم فوتبال ایران مرجع رسیدگی خودرا از دست داد و هرچه زمان به جلو می رود خلاء نبود این برنامه ورزشی (به عنوان مرجع رسیدگی به کاستی های  فوتبال ایران )بیشتر به چشم می خورد و تکاپوی برنامه های ( شبیه نود) در تمام کانال های تلویزیونی ، یعنی همان برنامه هایی که دوست دارند جای ۹۰را بگیرند   هم به جایی نرسیده و عدم استقبال مردم ازاین  برنامه هافوتبال ایران را به دست انداز انداخته است.
اگر یادتان باشد در تمام سالهایی که دوشنبه ها برنامه ۹۰ پخش می شد کلیه مباحث مطروحه در این برنامه نقل محافل عمومی و تیتر مطبوعات وپایگاه های خبری بود و حتی کاربه جایی رسید که این برنامه پربیننده  گره بعضی از مشکلات بزرگ  فوتبال مملکت را با کد خدامنشی باز می کرد و حالا که ۹۰ تعطیل شده خیلی از دلال ها و خلافکاران فوتبال خوشحال هستند چون دیگر مرجع رسمی به آفات فوتبال درTVوجودندارد تا یقه آنها را بگیرد و درنتیجه با فراغ بال به ترکتازی می پردازند و ترسی از رسیدگی  ندارند  و (شبه نودها)هم جسارت ،محبوبیت ،کاریزما و کارآیی ۹۰را ندارند تا به رفع آفات بپردازند!
تا پارسال که دوشنبه ها  برنامه نود پخش می شد  مملکت تقریبا نیمه تعطیل بودو بسیاری از خانواده ها پای تلویزیون می نشستند وعملا بساط ماهواره ها هم تخته شده بود.
در آن شب ها ساندویچی ها و مغازه های آب میوه و بستنی خلوت تر از همیشه بودند و حتی کانال های دیگر تلویزیون هم  برنامه های آرشیوی وفیلم های تکراری  پخش می کردند چون می دانستند که در آن ساعت مشتری ندارند .
خلاصه خلاصتان کنم با حذف نود از جدول برنامه های شبکه سه، فوتبال ایران به ccu رفته است !
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3848

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: