تجلیل فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از مادر شهیدان یوسفی

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با حضور در منزل شهیدان یوسفی از مادر گرانقدر این سه شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ سرهنگ سیداکبرقاسمی امروز با حضور در منزل شهیدان یوسفی در دیدار با حاجیه خانم رضازاده مادر سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشت.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در دیدار خود به مناسبت هفته دفاع مقدس با تقدیر از صبر و ایستادگی مادر شهیدان یوسفی و همچنین با بوسه بر چادر مادر شهیدان یوسفی گفت: دعا کنید تا ما نیز شهید شویم.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دیدن داغ فرزند جوان سخت و طاقت فرساست گفت: حتی داغ یک فرزند می‌تواند کمر پدر و مادر را تا کند چه رسد به داغ از دست دادن سه فرزند رشید و صالح اما صبری که به مادر و پدر این سه شهید رسیده است ناشی از ایمان به خدا و کمک خود شهدا و عبرت از فرهنگ عاشوراست.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به اینکه خود خداوند وعده داده است که شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند خاطرنشان کرد: جایگاه شهدا در نزد خداوند آنقدر رفیع و ویژه است که اگر گوشه چشمی به هر کسی بیندازند قطعاً آن فرد نیز عاقبت به خیر و عزیز خواهد شد.
رهبری با بیان اینکه مصیبتهای وارده بر سیدالشهدا و اهل البیت ایشان بخصوص حضرت زینب(س) وزن ندارد و همه سنگین است گفت: خانواده های شهدا نیز با عبرت از فرهنگ عاشورا راه آنها را ادامه می دهند و این درس بزرگی است که امروز خانواده های شهدا آن را به نسل آینده هدیه می کنند.

مادر شهیدان یوسفی نیز در این دیدار با تشکر جهت دیدار از این خانواده برای افراد حاضر و همه دلسوزان نظام و انقلاب و ادامه دهندگان واقعی مسیر شهدا از خداوند بزرگ طلب بخشش و مغفرت و عاقبت بخیری کرد.

شهیدان یوسفی از جمله شهدای برجسته استان گیلان در دوران دفاع مقدس بودند که با تشویق پدر و مادرشان عازم جبهه‌های جنگ شدند و در نهایت در مناطق “مریوان”، “شلمچه” و “اشنویه” به شهادت رسیدند.
از جمله اتفاقات مهمی که پیرامون شهیدان یوسفی لازم به ذکر است حضور مقام معظم رهبری در سال ۸۱ در منزل این سه شهید بزرگوار و دیدار با خانواده آن‌ها است.
پدر شهیدان یوسفی که خود نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود در سال ۹۱ به دیار باقی شتافت و یکی از خاطراتی که از وی باقی‌مانده این که در پاسخ به سئوال رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون نیاز و درخواست از ایشان تنها خواستار تکمیل ساخت مسجد جامع پیربازار شد.
مادر شهیدان یوسفی از جمله شیرزنان و مادران شیرپرور دیار میررا کوچک جنگلی است که در طول این سال‌ها همچو سرو مستحکم ایستاده و فرزندان خود را فدا شده در راه ولایت می‌داند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14028

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: