درخواست بهزیستی گیلان از خیرین برای اهدای اقلام حفاظت فردی مقابله با کرونا

 مدیرکل بهزیستی گیلان از نیکوکاران استان برای اهدای اقلام حفاظت فردی مقابله با ویروس کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری ایتام، مراکز اقامتی و معلولان و سالمندان و معتادان در خواست کمک کرد .

به گزارش باز باران خبر، دکتر حسین نحوی نِژاد اظهار داشت: خیرینی که تمایل دارند مستقیم اقلام حفاظت فردی برای مقابله با کرونا و پیشگیری از انتشار آن شامل ماسک، دستکش ، مواد ضدعفونی کننده ، عینک های محافظ دار، گان های یک بار مصرف “برای پزشکانی که وارد مراکز شبانه روزی بهزیستی استان گیلان می شود” را به مراکز اهدا کنند، نسبت به معرفی مراکز برای خیرین اقدام می کنیم.

وی  با اشاره به نیاز مراکز شبانه روزی بهزیستی استان به ماسک؛ دستکش و سایر لوازم حفاظت فردی خاطر نشان کرد: بهزیستی گیلان از طریق کارخانجات تولید ماسک و دستکش این اقلام حفاظت فردی را تهیه و در اختیار مراکز شبانه روزی قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی کشور برای افراد حاضر در مراکز شبانه روزی بهزیستی تصریح کرد: بهزیستی کشور به ازای هر نفر مبلغ ۳۰ هزار تومان برای تهیه اقلام بهداشتی حفاظت فردی واریز کرده ضمن اینکه برای افراد دچار معلولیت شدید در منزل نیز علاوه بر مبلغ ماهانه آنان، مبلغی برای تهیه اقدام حفاظت فردی تامین کرده است.

هم اکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر شامل کودکان و نوجوانان بی سرپرست در مراکز نگهداری ایتام، معتادان در مراکز اقامتی و معلولان و سالمندان در مجموع ۱۲۰ مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی استان نگهداری می شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8395

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: