تلاش گیلان برای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای سنواتی و ارائه‌ خدمات ستودنی است

باز باران خبر/ دکتر محمدی معین، سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور طی سفر به گیلان از انبار امانی گمرک انزلی و انبار لولمان بازدید کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی مدیریت اموال تملیکی استان گیلان؛ در ابتدا مدیرعامل سازمان اموال و املاک تملیکی به تشریح سیاست های کلان و لزوم اصلاح ساختار و زیرساخت ها جهت انجام وظایف حاکمیتی مطلوب تر سازمان و بهبود عملکرد سازمان پرداخت و در خصوص محقق شدن این امر اظهار امیدواری کرد.
دکتر محمدی معین در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و اقدام جهادی مدیریت و همکاران استان گیلان اظهار داشت: تلاش استان گیلان جهت تسریع در تعیین تکلیف کالاهای سنواتی بویژه رشد ۶۰۰ درصدی فروش اموال منقول در استان و بهبود ارائه‌ی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایت‌مندی شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: اصلاح ساختار و زیر ساخت سازمان اموال تملیکی بهترین فرصت برای چابک سازی و رفع موانع و مشکلات موجود خواهد بود.
دکتر حجت نژاد قنبر، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان نیز در پایان بازدید از انبارهای انزلی و لولمان، ضمن تشکر و قدردانی از بازدید سرپرست سازمان اموال تملیکی، درخصوص وضعیت، چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان سازمان، نحوه اجرای قفسه بندی انبار لولمان در جهت نگهداری صحیح کالاها و تسریع در تعیین کالاهای متروکه سنواتی بویژه کالاهای اساسی رسوبی عنوان کرد: استان گیلان در مدت زمان ۷ ماهه سال جاری، توانست به کمک مدیریت های ستادی سازمان و اقدام جهادی استان و برای اولین بار در استان گیلان ۶۷۰ میلیارد ریال جهت کمک به چرخه تولید و اشتغال به صاحبان کالا و صنایع تولیدی بازگرداند.
وی افزود: رشد ۶۰۰ درصدی میزان فروش اموال منقول و غیر منقول نسبت به مدت مشابه سال قبل و بویژه تعیین تکلیف ۹۵ درصدی کالاهای اساسی غلات رسوبی سنوات گذشته در مدت زمان ۷ ماهه انجام گردید بطوریکه کالاهای رسوبی باقی مانده موجود در گمرکات استان که قابلیت فروش مصرف اولیه و ثانویه دارند؛ ۹۰ درصد این قبیل کالاها تعیین تکلیف شده است و ۱۰ درصد باقیمانده پس از اخذ مجوزهای لازم، سریعا تعیین تکلیف می شوند.
نژاد قنبر خاطر نشان کرد: در صورت اختصاص انبارهای بلااستفاده گمرکات بویژه انبارهای قضایی که از سال ۱۳۹۲ تکالیف گمرکات طبق قانون به سازمان اموال تملیکی منتقل و تکلیف شده است باعث افزایش میزان فروش و واریز حاصل فروش به خزانه دولت و تسریع در تعیین تکلیف کالاها خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21593

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: