فروش ۲۵ میلیاردی در نمایشگاه کتاب گیلان

پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با فروش ۲۵ میلیارد ریالی به کار خود پایان داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، فیروز فاضلی با اشاره به فعالیت پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: از ابتدای نمایشگاه در ۲۶ آبان ماه تا شامگاه جمعه، اول آذرماه ۷۵ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند و ۲۵ میلیارد تومان کتاب خریدند.

وی به شرکت ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۳ غرفه و عرضه ۷۶ هزار و ۵۲۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه اشاره و افزود: از این تعداد ۳۴ ناشر گیلانی هستند و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش شده تا نمایشگاه پانزدهم هم از نظر تعداد ناشران و کتاب‌های عرضه شده و هم خدمات ارائه شده کیفیت بهتری نسبت به دوره‌ها گذشته داشته باشد، گفت: خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی، بازدیدکنندگان از کیفیت و خدمات ارائه شده در حوزه کتاب‌های آموزشی، ادبی و رمان رضایت دارند.

فاضلی با اشاره به تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، خاطرنشان کرد: میزان فروش بن‌های خرید کتاب با مجموع فروش کتاب در نمایشگاه که از سوی ناشران و کتابفروشی‌های حاضر در نمایشگاه فروخته می شود متفاوت است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: ۱۶ کتابفروشی در استان گیلان تا دو هفته پس از پایان نمایشگاه نیز می توانند از بن‌های خرید کتاب استفاده کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5110

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: