دعوت از چهار فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان

چهار فوتبالیست گیلانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ دبیر هیأت فوتبال استان اظهار داشت: دومین مرحله از انتخاب نفرات نهایی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در سه گروه برگزار می‌شود که دو فوتبالیست گیلانی در گروه اول و دو فوتبالیست دیگر این استان نیز در گروه سوم این اردو حضور می‌یابند.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در گروه اول از بیستم تیر ماه در تهران آغاز می‌شود که مهدی مهدوی و آرین عشرتی از استان گیلان، در این مرحله از اردو حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: اردوی اتنخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در گروه سوم نیز که با حضور بازیکنان حاضر در اردوهای قبلی و به خصوص نفرات اعزام شده به مسابقات روسیه خواهد بود، از تاریخ ۲۴ تیر در تهران برپا می‌شود که محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته استان گیلان، در این مرحله از اردو حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: گروه اول از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور که دو گیلانی در آن حضور خواهند یافت، به مدت سه روز و اردوی انتخابی گروه سوم نیز به مدت یک هفته زیرنظر کادر فنی تیم ملی در تهران ادامه می‌یابد و در پایان این مرحله از اردو نیز نفرات برتر از سوی کادر فنی انتخاب و به مرحله بعدی اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور راه خواهند یافت.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2442

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: