دستگیری و جمع‌آوری ۳۵۶ معتاد در گیلان

باز باران خبر- جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۵۶ معتاد متجاهر و قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.
سردار “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهارداشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان به مرحله اجرا درآمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن اشاره به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح، بیان‌داشت: در این راستا، ۱۷۸ معتاد متجاهر، ۱۶۰ خرده‌فروش و ۱۸ نفر قاچاقچی موادمخدر نیز در سطح استان جمع‌آوری و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی از کشف ۱۴ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک، ۲۲۷ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۴۴ گرم حشیش، ۶ کیلو و ۳۶۶ گرم شیشه و ۱۶ کیلو و ۱۰۴ گرم سایر موادمخدر از این افراد خبر داد و تصریح کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد برابر قانون معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سردار حسن‌پور در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34248

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: