پیام مدیرکل صمت گیلان به مناسبت سالروز حماسه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

 

باز باران خبر/ تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان با صدور پیامی سالروز حماسه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گیلان ، متن پیام به شرح ذیل می باشد

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، یادآور اتحاد و همبستگی تاریخی ملت قهرمانی است که با حضور آگاهانه برای تعیین سرنوشت خود و تحکیم و استقرار پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه پرسی تاریخی سال ۱۳۵۸ با مشارکت فعال و با رای مثبت بالای ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی، به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

روز خجسته جمهوری اسلامی تاییدی بر تمام آرمان های انقلاب بود و ملت عزیز ایران در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی ناپذیر امضاء نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز عزیز و بزرگ؛ عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.

 

تیمور پورحیدری

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35133

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: