پلمب ۵ واحد صنفی گیلان به علت عدم رعایت عفاف و حجاب


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برخورد قاطع با بی حجابی در حوزه صنفی خبر داد و گفت: بیش از ۵ واحد صنفی در رشت به علت عدم رعایت عفاف و حجاب پلمب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی را تکلیف کلیه صنوف استان دانست و اظهار داشت: کلیه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی طرح برخورد با تخلفات صنفی و رفتارهای هنجارشکنانه را جدی و مستمر توصیف و تاکید کرد: پلمب و جریمه واحدهای صنفی اساساً مطلوب نظر ما نیست و قطعاً باعث خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار خواهد شد ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

دکتر پورحیدری فعالیت ۵ واحد پلمب شده صنفی با نصب بنر را در زمینه های متعدد را در راستای اجرای مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان در روز چهارشنبه ۹ فروردین اعلام کرد و گفت: متصدیان خدمات در واحدهای صنفی در زمینه های عینک فروشی، پیتزا، قهوه فروشی، ابزار یراق و اسباب بازی فروشی نسبت به هنجارهای اجتماعی حجاب و عفاف بی‌توجه بودند که منجر به پلمب واحد‌های مذکور شد.

مدیرکل صمت گیلان از صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت عفاف و حجاب را مطالبه و تصریح کرد: مدیران واحد های صنفی، پرسنل فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و بدور از معضلات اجتماعی را در سال جدید شاهد باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: