مرکز نیکوکاری ((مداد رنگی)) در کوچصفهان آغاز بکار کرد

باز باران خبر/ در آستانه فرا رسیدن سال نو اولین مرکز نیکوکاری مداد رنگی با عنوان مرکز نیکوکاری مداد رنگی (میرزا کوچک) با حضور مسئولین بخش کوچصفهان افتتاح شد.
به گزارش باز باران خبر؛ این مرکز به منظور کمک به دانش آموزان و فرزندان بی سرپرست ایجاد شده که به جمع آوری لوازم تحریر و البسه و مواد غذایی برای دانش آموزان و نیازمندان می پردازد.
دکتر حمید رضا امیری، رییس کمیته امداد کوچصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز نیکوکاری گفت: کمیته امداد امام خمینی کوچصفهان در مورد تاسیس مراکز نیکوکاری پیش قدم خواهد بود تا خیرین شهر با حضور و کمک های مادی و معنوی خود بیشتر به افراد بی بضاعت وکم بضاعت کمک رسانی کنند.
وی اظهار داشت: همه باید از کلیه پتانسیل های خود در راستا اجرای کار خداپسندانه استفاده کرده و خیرین را برای این امر مهم دعوت نماییم تا گامی مثبت برای فقر زدایی برداشته شود و هیچ خانواده ای احساس کمبود نکند.
دکتر حمید رضا امیری همچنین ادامه داد: خوشبختانه مردم و مسئولین کوچصفهان نیز امسال همچون سالهای گذشته با کمک های نقدی و غیرنقدی خود قدمهای مثبتی برای جمع آوری وسایل موردنیاز نیازمندان برداشته اند.
رییس کمیته امداد امام خمینی کوچصفهان در پایان به حمایت و شاد کردن دل کودکان و نوجوانان نیازمند تاکید کرد.

گزارش: قاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: