رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد گیلان به کمک شرکت های دانش بنیان

بازباران خبر/شرکت‌های دانش‌بنیان همواره با هدف رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد کشور فعالیت کرده‌اند.

شرکت دانش بنیان و نمونه کشوری “دفتر طراحی سامانه های قوای محرکه فرزانگان” با مدیریت اقای دکتر پورفرزانه و اعضا تحقیق و توسعه مجتمع فولاد گیلان، به همراه آقای مهندس مقدس رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت گیلان و خانم مهندس میرزنده دل مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری استان از مجتمع فولاد گیلان، با هدف همکاری مشترک در زمینه فناوری و نوآوری و رفع نیازهای فناورانه صنایع توسط شرکتهای دانش بنیان از این کارخانه فولاد گیلان بازدید نمودند.
در خصوص این بازدید خانم میرزنده دل مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان گفت: صنعت فولاد کشور در سال‌های اخیر با حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای بومی‌سازی و ساخت تجهیزات و مواد اولیه در کشور اقدام کرده است.

در همین راستا حضور شرکت های دانش بنیان استان در کنار صنعت فولاد گیلان می تواند در زمینۀ رفع مسائل صنعت فولاد و بومی‌سازی تجهیزات وارداتی اقدام ‌کند.

وی افزود: هدف از این بازدید همکاری مشترک برای رفع نیاز های فناورانه این صنعت در استان است که امیدواریم پروژه‌های متعدد فناورانه با همکاری مجتمع فولاد گیلان به ثمر برسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25814

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: