تصویب بخش شدن «طاهر گوراب» و «ضیابر» در کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت

باز باران خبر/ سرویس اجتماعی: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از تصویب بخش شدن «طاهر گوراب» و «ضیابر» در کمیسیون دفاعی هیات دولت خبر داد.  

به گزارش باز باران خبر؛ سیدکاظم دلخوش افزود: پیشنهاد بخش شدن طاهرگوراب و ضیابر در کمیسیون دفاعی هیات دولت مورد تصویب قرار گرفته و به زودی در جلسه هیات دولت ابلاغ می شود.
نماینده مردم صومعه سرا خاطرنشان کرد: بخش شدن ضیابر و طاهرگوراب آرزوی دیرینه مردمان این دو منطقه بود که از سال ۱۳۸۳ مورد پیگیری قرار گرفته و خوشبختانه حالا منجر به نتیجه شده است.  

وی اضافه کرد: ضیابر و طاهرگوراب از پیشینه فرهنگی و مذهبی بالایی برخوردارهستند و جغرافیای این دو منطقه در جریان مبارزات تاریخی مردم ایران و گیلان نقش به سزایی داشته است. 

دلخوش تاکید کرد: ضیابر زادگاه بزرگانی چون آیت الله ضیابری و آیت الله صالح از علمای مبارز گیلان هست که نقش آن ها در تقویت جریان سیاسی و مذهبی استان بی بدیل است همچنین طاهرگوراب نیز از گذشته با مردمان بافرهنگ و متدین  شناخته می شود که باید برای توسعه این دو منطقه تلاش شود.  

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا با تبریک به مردم این دو منطقه حوزه انتخابیه اش گفت: امیدواریم با تصویب نهایی این طرح عامل توسعه  شهرستان صومعه سرا و کسب اعتبارات بیشتر برای خدمت به مردم باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18943

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: