نامزدهای انتخابات باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند

 

باز باران خبر/ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: از خداوند متعال برای همه نعمت ها خصوصا نعمت پیروزی انقلاب و غلبه جبهه اسلام بر کفر، شاکر و سپاسگزاریم.

وی همچنین تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان باید مسئولیتها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه امروز اولویت اصلی ما انتخابات است گفت: لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در جهت برگزاری انتخابات پرشور و دشمن شکن باید مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه اذعان داشت: مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست زیرا این ستاد با اقدامات پیشگیرانه و نه مقابله ای در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش می کند.

این مقام ارشد قضایی امر به معروف و نهی از منکر را از اصول مترقی پیشگیرانه عنوان نمود و افزود: پیشگیری از جرائم هم مبنای شرعی و هم حقوقی داشته و نیز در جامعه بسیار اثر گذار خواهد بود.

وی با تاکید بر رعایت چارچوب های قانونی ابراز داشت: نامزدها نباید به تخریب اذهان عمومی و تخریب رقبای خود بپردازندبلکه باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دشمنان برای مایوس کردن مردم به هر اقدامی متوسل می شوند اظهار داشت: ما نیز باید کوشش مضاعفی در تشویق و تحریک افکار عمومی و هم سو شدن همه سلایق و عقیده ها در شرکت در انتخابات داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صدا و سیما باید با نهضت تبیین و بهره گیری از هنر رسانه، نگاه و نگرش روشنی در جامعه برای مشارکت در یک انتحابات پرشور رقم بزند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34503

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: