پیام تسلیت مدیرکل صمت گیلان به مناسبت رحلت آیت الله رودباری

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با صدور پیامی ارتحال عارفانه آیت‌الله «سیدمجتبی رودباری» را تسلیت گفت.

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان، تیمور پورحیدری به مناسبت درگذشت عارف مجاهد،آیت‌الله «سیدمجتبی رودباری» پیام تسلیتی از جانب خانواده بزرگ حوزه صنعتی، معدنی، تجاری وکسبه و بازاریان گیلان صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«‌إنا لله و إنا إلیه راجعون»

ارتحال سالک و مجاهد انقلابی، دلسوز و تکیه گاه سترگ مردم گیلان عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی حضرت آیت الله «سیدمجتبی رودباری» یاور راستین امام راحل (ره) و فاضل ربانی، همه‌ی محبان اهل بیت(ع) و این ستاره درخشان روحانیت را به سوگ و اندوه نشاند.

این فاضل متقی و عابد بزرگوار؛ از سلسله مجاهدان نستوه و سالکان با بصیرت و همواره درطریق تابناک اسلام ناب برای نیل به حد اعلای فضایل و مکارم دین مبین اسلام بود.

اداره کل صمت استان گیلان، به نیابت از خانواده بزرگ جامعه صنعتگران، معدنکاران، بازرگانان، اصناف،کسبه و بازاریان با قلبی مملو از اندوه و تآثر این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، کلیه مریدان و شاگردان ایشان و خصوصاً بیت مکرم و بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای این اسطوره متقی گیلانی، رحمت و مغفرت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23385

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: